• Lina1979

Mammagris eller pappagris?

Är era barn mammagrisar eller pappagrisar just nu?

Min son vill hellre vara hos sin pappa än hos mej. har varit så i några dagar nu, skönt samtidigt som det är tråkigt! Han blir 7 månader imorgon.

Loke är mammas lilla älskling!
  • Svar på tråden Mammagris eller pappagris?
  • Fillay

Lillen er ingen av delene. Storen er en skikkelig mammagris.

• Veladis

Stortjejjen är en pappagris, och lillkillen en mammagris! Men mest en tuttegris. Han är åtta månader och säger "baba" till sin pappa, men "tu-tä" till sin mamma...
    /Mamma = bröst...

• Tyche

Isaac är lika stor mammagris som pappagris.

Isaac 050520 och lillasyster BF 070306
  • Mrs

Veladis: *skrattar*.......att han tom. kallar dig tutte..
    Vilken sötis........ jag har också en tuttegris, men jag får
    heta mammmammmamma.........:)

• Maggiepuh

Beror på vilken tid på dygnet det är

• mamma me tre

stora tjejen är pappa gris,mellan pojken är nog lite mer mamma gris och lilla bebis är väl båda än så länge!!!

• MARIA99

äldsta tjejen är mamma gris än , 5 år nu.. 3 åringen & 7 månaders är lika mkt för pappa som mamma

• Sagofe

Min plutt är bara 4 månader och inget av det än så länge. Eller egentligen både och... Ibland gnäller han när han sitter med sin pappa och vill bara komma till mig, ibland är det tvärtom.

• tissen82

neo han e mammagris han kan inte äta hos sin pappa tex inget duger hos pappan typ

• CassieBenis

Min stora tjej e pappagris, min lille pojk är mammagris
    Dottern har alltid varit pappig!!

• Hjartat2006

Hon har varit en otrolig pappagris, men sedan jag började jobba nu i januari så har det börjat jämna ut sig till att vara både och.

• mammatillpojkar

har alltid varit en mammagris..

• ZagasMamma

mammagris HELT KLART!!! går bra så fort jag inte visar mig... men sen ska hon baaara va hos mej.. när hon skulle bada med  pappan i badkaret... så skrek hon o det slutade med att jag fick bara o pappan gå upp å klä på sej igen..

Svar på tråden Mammagris eller pappagris?