Sänghimmel till spjälsäng?
Någon som har tips på var man kan köpa sänghimmel till spjälsäng?? Försökt hitta på internet, men det går segt
Någon som har tips på var man kan köpa sänghimmel till spjälsäng?? Försökt hitta på internet, men det går segt
Tack så mycket för tipset
finns ställningar och himmel på babyland har jag sett
Another baby maybe:
Jo jag har också sett där, men känns som den är onödigt dyr faktiskt Måste gå att hitta billigare någon annan stans. Tack iaf
Finns en mycket fin och billig (125 kr) på www.pippilotta.se.. Hur jag vet det.. Jag har köpt en likadan
pyffar vill ha mer tips!
Jag såg att Jysk hade både stång till sänghimmel och sänghimmel med Nalle Puh.
Även Indiska har sålt sänghimmlar under vintern!
Pralin
Jag köpte ställning till sänghimmel beg. från Tradera och sydde sedan egen sänghimmel
(inte så knepigt). Både billigt och lätt att få det precis som man själv vill ha det.
Zoe80: Hade jag mer än gärna gjort - om jag hade haft minsta lilla pysselanda i mig, men det är det absolut värsta som finns
jag har köpt på ikea, de vanliga som man köper till sig själv, ska väl mest va ett myggnät, men de funkar fins som sänghimmel, får in så mycke flygfä här hemma under sommaren så de kan va bra å ha ett
Då är det värre med hemma-sy-idé
Vet att jag sett några sidor där det finns fina att köpa, kolla företagssidorna här på FL under inredning (kommer tyvärr inte ihåg vad jag sett var....)
Tack för tipsen! Ska genast kolla under inredning.