• Marlie87

Sänghimmel till spjälsäng?

Någon som har tips på var man kan köpa sänghimmel till spjälsäng?? Försökt hitta på internet, men det går segt

• Svar på tråden Sänghimmel till spjälsäng?
  • Jenny 1976

Ikea har ett par stycken. Testar att klistra en bilder, jag är nybörjare på det

159 och 169 kronor styck

Stolt mamma till goa Moa 8/12-2006
  • Marlie87

Tack så mycket för tipset

• Triple Trouble

finns ställningar och himmel på babyland har jag sett

• Marlie87

Another baby maybe:

Jo jag har också sett där, men känns som den är onödigt dyr faktiskt Måste gå att hitta billigare någon annan stans. Tack iaf

• Marlie87

pyffar vill ha mer tips!

• ikve

Jag såg att Jysk hade både stång till sänghimmel och sänghimmel med Nalle Puh.

Busbebis - Vi längtar efter dig!
  • Pralin

Även Indiska har sålt sänghimmlar under vintern!
    Pralin

• Zoe80

Jag köpte ställning till sänghimmel beg. från Tradera och sydde sedan egen sänghimmel
    (inte så knepigt).  Både billigt och lätt att få det precis som man själv vill ha det.

• Marlie87

Zoe80: Hade jag mer än gärna gjort - om jag hade haft minsta lilla pysselanda i mig, men det är det absolut värsta som finns

• Zafara

jag har köpt på ikea, de vanliga som man köper till sig själv, ska väl mest va ett myggnät, men de funkar fins som sänghimmel, får in så mycke flygfä här hemma under sommaren så de kan va bra å ha ett

• Zoe80

Då är det värre med hemma-sy-idé

Vet att jag sett några sidor där det finns fina att köpa, kolla företagssidorna här på FL under inredning (kommer tyvärr inte ihåg vad jag sett var....)

• Marlie87

Tack för tipsen! Ska genast kolla under inredning.

Svar på tråden Sänghimmel till spjälsäng?