köpa tvättmaskin?
Jag behöver tips och råd - vi ska köpa ny tvättmaskin och ev torktumlare. Var är bäst att handla? Vilket märke rekommenderas? Det ska helst inte kosta så mycket... (Bor i lägenhet å har ganska liten toa...)
Jag behöver tips och råd - vi ska köpa ny tvättmaskin och ev torktumlare. Var är bäst att handla? Vilket märke rekommenderas? Det ska helst inte kosta så mycket... (Bor i lägenhet å har ganska liten toa...)
vi har en toppmatad helt toppen i trånga utrymmen.
Miele är bra! Tystgående och man kan ha dem igång på natten också utan att störa grannar.
Cylinda är klart bäst. Bättre än Miele
Och jag älskar Whirlpool, bra grejor till bra priser!
Cylinda har jag och är jättenöjd. Vi har en STOR maskin som tar ca 6 kg och vårt badrum är på ca 5,5 kvm, så den tar plats, men det är det värt.
våran är en indesit och jättebra men cylinda har jättebra produkter, har en diskmaskin från dem
Vi har en Matsui som vi köpte på elgiganten i mellandagsrean. Den är TOPPEN!!!! Hur bra som helst! Jättenöjd verkligen. 1400 varv, många bra program, och priset 2500kr. Jättebra!
Åh Mallis! Din maskin låter intressant..nåt sånt är jag ute efter Letar inte efter någon värstingmaskin...
Vi köpte vår bostadsrätt med en BEKO diskmaskin från Elgiganten ingående i priset. Den höll i mindre än tre år, efter ett år började den bullra en massa, sen pajade den. Jag skulle rekommendera att inte vara dumsnål, de flesta tvättmaskiner håller i 10 år eller mer, då är det oftast värt att lägga till lite för en bättre. Köp en från ett välkänt märke så kan du nog känna dig tryggare. Det är ett par tusen extra bara under 10 år... Vi har haft Electrolux tvättmaskin (bullrar) och nu Cylinda som är TYST! Köp en begagnad nyare Cylinda kanske?