• Meli o Neo

Är PINGU en stor hit i era hem?

Min son är 10 månader och älskar Pingu sen han fick sin första dvd när han var 8 månader.

Kan tillägga att jag inte direkt sätter min 10-månaderspojk framför teven, men att han får titta en stund ibland. Om han är hängig eller behöver varva ned då och då.

Observera att detta inte är en tråd om tevetittande som sådant, så vi inte svävar in på nån moraldebatt mitt i alltihop.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är PINGU en stor hit i era hem?
  • ros72

Det gillar vår tre åriga dotter.

• Queen Of Darkness

Jag kan inte gissa ju :( Här hemma finns det inga barn (bara jag själv på 21 år) men JAG älskar Pingu :P

♥ Another Day In Paradise ♥
  • Razzla

Pingu har varit väldigt stort här hos oss. Nu är Anton 3 år och har släppt den söta lilla pingvinen lite grann men återfall kommer ibland.

Se i mina ögon att jag ler
  • Hemera

Det är mest jag och sambon som sitter klistade vid Pingu! Skrattande

• CeeJay

Nej, vår "stora" tjej på snart 3 år gillar Dora och små Einsteins bäst. Lillan på 14 månader "tittar" inte på TV på det sättet, hon gillar musik bäst

• LillaEllan

Min son har ett Pingu gosedjur och det är verkligen en hit. Han kan inte göra ngt utan den den hänger med överallt.
    nu mera ser den ut som en psykpatient för färgen på ögonen har nöts bort.

• Smurfens Mamma

TS samma med min snart 1 årige son!!

PINGU RULES enligt Wilhelm... han får titta på idolen ibland när han e trött, behöver varna ner, är lute sjuk...

OT en annan favorit är Meckar Micke... men den gillar inte mamma o pappa lika mkt hihi

WIlhelm blir 1 år den 9 februari !!! !!! !!!
  • Lindblomman

Det fanns inga bra svarsalternativ för mig så jag hittar på ett eget.
    Ja, jag och maken sitter klistrade framför tv:n!!

• Jossi78

Japp mina barn älskar pingu Gubben oxå för den delen

Mamma till Ellen-01, Lova-03 & Indra-06
  • SassieStar

jag älskar PINGU :P och min son är 2 månader och han tittar gärna lite på pingu då han är vaken :P

Svar på tråden Är PINGU en stor hit i era hem?