• Razzla

Kan du putsa fönster?

Precis som frågan!

Själv är jag helt värdelös trots att jag provar alla knep som finns. Numera "anställer" jag svärmor och min mamma till putsningen..

Se i mina ögon att jag ler
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du putsa fönster?
  • SandraJ

japp, jobbat som fönsterputsare

• Fidelis ad urnam

det är väl inte svårt att putsa fönster
    Rent, fint, blankt och utan ränder.

• Sunflower
    Min mamma sålde såna mirakeltrasor förut, så jag är "expert" på hur man putsar fönster!

Hmm.. man kanske skulle putsa fönsterna idag Tack för tipset!
  • ericas mamma

rätt så bra,nån rand kankse det blir,förut anställde ja jämt mamma för jobbet

• Mammatillfem

Kan och kan...min exmake ville alltid göra det,så..då fick han det!

Nu gör min sambo det,kommer inte åt högt upp.Min älste son arbetade ett tag på en firma som putsade fönster för flera år sedan,han är enormt duktig på det.Han putsar åt min farmor då hon inte klarar det.

• Duckan74

Nej, inget bra på det så maken gör det hos oss. Sist var det i och för sig mamma som förbarmade sig över våra då helt igengrodda fönster, hehe

• Mamma Till Leon

JO det kan jag allt! Sen är nog sambon lite bättre på det!
    Ska nog ta och göra det idag! Dom är så sketna!

• Joonas

Kan själv men det tar en evinnerlig tid för mig. Vi har dessutom rätt mycket fönster och många som sitter illa till, takfönster och gavelfönster mm. Så vi har en fönsterputsare som kommer fyra gånger om året. Helt klart värt varenda krona!

festlig, funktionell och fryntlig
  • Mammanseko

Nej, antingen sambon elelr min mamma som gör det här hemma.
    Just fönsterputsning e inte min grej!

• Meli o Neo

Knep till alla:

Skrynkla ihop tidningspapper, spruta medlet på fönstren och torka med det hopknycklade tidiningspappret. GARANTERAT bra resultat.

Man tror inte sina öron men testa så får ni se. Tydligen ett gammalt knep, som jag lärde mig först för ett par år sen.

Svar på tråden Kan du putsa fönster?