• 03och05

Vart kan jag hitta femlingarna?

När jag var lite lekte jag med femlingar. Det var 5 st små likadana bebisdockor. Man kunde köpa till massor med tillbehör som tex vagn och lekpark. Jag skulle så gärna vilja få tag i dessa till min dottern men har inte hittat några.

Nån som känner igen dom och har lite tips?

• Svar på tråden Vart kan jag hitta femlingarna?
  • Emmec

De heter Quints. Jag lekte också med dem när jag var liten! :) Testa att googla efter dem. Annars kan det säkert hända att det dyker upp begagnade att köpa på blocket eller tradera.

Lycka till i letandet! (jag har mina kvar, med massor av små söta tillbehör... hihi, hade glömt bort dem, måste ut och leta i lådor efter dem till dottern.) :)

• Smultronhjärtat

oh jag har sparat mina. Jag fullkommligt älskade dom.
    Hade små nallar i olika färger och sängar som satt ihop.
    Dom var så roliga.
    Finns dom inte längre?

• 03och05

Åååh jag önskar min mamma sparat mina oxå. Vill så gärna ha dom. Min kompis har kvar sina..så avis.

Jag har inte sett några, varken nya eller beg.

• Smultronhjärtat

oh gud så söta men mina såg inte ut sådär....det måste vara en äldre tappning

• Emmec

Å, de liknar de jag hade. Man hade ju en jätte låååång vagn med plats för alla och en säng med plats för alla. Å så hade de små söta tillbehör i olika färger.
    Gud, jag hade massor av sånna. Måste leta fram dem. Tror att de hade storasystrar också, som var trillingar. Hihi, ut och leta i lådor! :)

Det är sånt som säkert kan dyka upp på loppisar och så också. Men det var väldigt länge sen jag såg dem. Var nog bara poppis ett kortare tag.

• 03och05

Ååhh coolt kan man köpa helt nya. Synd att inte lekparken fanns, skulle vilja ha den och dockvagnen. Hittade dock lekparken på ebay.

Svar på tråden Vart kan jag hitta femlingarna?