• MommysLittleMonster

Fem myror är fler än fyra elefanter...

Här hänger Angie, Nattis, Lina & Sanna

Ett två tre fyra
    Dexter är en partymyra
    han spanar på Thea dagarna i ända
    och väntar ihärdigt på att polarna Viggo & Alli ska anlända
    Den femte myran har de ännu inte mött
    men i maj beräknas lilla Elis ha fötts!

KyssKyssKyssKyss

Ja, i förhållande till ungarnas size är vi fyra elefanter
    och mot deras ålder ränkas vi nog som tanter
    men egentligen är vi milfiga mammor i väst
    tillsammans är vi snyggast, gladast ja rent ut sagt bäst!
  • Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter...
  • MommysLittleMonster

Hej tjejer, ja vet, jag är såååå töntig och rimmar illa men va fan, har aldrig sagt att jag är poet

Alli mitt ♥ fröjd å glädje ska bli storasyster i Maj 2007 !
  • starlet

Fan vad jag älskar dig Angie...du rimmar som en gud

Fantasi blir verklighet...Kul! Bra intiativ!

• MommysLittleMonster

Ha ha, ja visst gör jag

Tyckte vi behövde ett eget litet hörn här på FL

Har du fått tag på TattooKarin?

• starlet

Nope, hon hade ringt mig i helgen men jag hann inte ringa upp. Ringde i dag innan ni kom men hon svarade icke. Lite jobbigt för jag måste ringa alla viktiga samtal medans gaphalsen sover. Ska testa i morrn igen. Är så sugen nu!
    Visade skissen för T och han tyckte att den var superfin! Han blev dock VÄLDIGT förvånad att hans namn stod med...men glad tror jagGlad

Vet ni tjejer, jag är så glad. Dexter har ju ätit mkt bättre på sistonde. Laxen jag fixade ÄLSKADE han. I dag var han så hungrig och orkade inte vänta på att vår mat skulle bli klar (han brukar få lite passande småbitar) så jag värmde en burk. Han åt hela! Plus efterätt plus att han satt med när vi åt och stoppade i sig pasta med kantarellsås.
    Nu sover han tror jag...pappa nattar. Jag har struntat i allt och försöker ge honom mat oftare, sen får det vara frukt eller välling bara han får i sig nåt. Orkar inte hålla på. Men nu äter han så duktigt! Blir SÅ glad!

Så, trådens första långa ego-inlägg!
    Ska kolla till grabsen nu och sedan kolla city akuten!

Gonatt och tack för vårt nya space MLM

• Seaflower

Angie, tycker du rimmar asbra!
    Själv så tror jag alltid att jag rimmar tills nån påpekar att det inte gör det....dum blondin som man e..hihi

Viggo har ju som sagt varit världens grinpelle idag, han har inte skrikit nåt men verkligen bara gråtit...pluttisen!
    På kvällen nu märkte vi att han blödde från tandköttet så han har väl antagligen haft väldigt ont idag pga en ny tand på G.

Va på bindvävsmassage nu på kvällen...mycket smärtsamt men åhhh så bra det känns i kroppen nu!

Då kom det ett till litet ego-inlägg då

Det va trist att jag inte fick träffa er idag men de va som sagt lite kaos här hemma.
    Jag o Dagge pratade om att försöka ha nån middag snart igen...det va ju så jädrans trevligt sist. Vi får se när trappan är klar här hemma för vi vill inte ta hem er till en byggarbetsplats.

Ska fortsätta kolla på CSI nu!

Puss o go natt mina darlings

• MommysLittleMonster

Hej igen!

Har fullt upp med skolan just nu så det blev inget CSI men eftersom jag fått en laptop av min älskade make kan man göra skolarbete framför tv:n

Sanna, det låter toppen med en middag till, det var verkligen supertrevligt sist, även o jag får hålla mig till alkoholfritt denna gång så blir det nog jättekul!

Nattis, ring annars när du har tid att gå dit så kan vi mötas och gå till studion tillsammans

• starlet
    MLM: Det vore jättekul med sällis. Tisdag, torsdag och fredag kan jag åka in för då har T möjlighet att sticka från jobbet tidigare. Om du kan nån av dem dagarna så kan vi ju titta förbi en sväng tillsammans!

Seaflower: Det vore kul med middag igen. Annars kan ju ni alla komma hem till oss nån helg och käka? Inte direkt klart här heller men det vore mysigt tycker jag!

Nä, i kväll ska vi ligga i sängen innan elva sa vi,bäst att lägga på en remGlad

Natti natti på sig sov så gotti!
  • no more doughnuts
    Helloooo Daaaaarlings!

Vaddå vääärldens bääästa tråd??!!
    Angie, du rimmar som en äkta elitmamma!

sanna middag i skälby låter toppen, kul att se er nymålade trapp!
    Vi saknade dej hos nattis igår, det blev en del kama sutra snack, då vi med skepsis &(iallafall jag)röda kinder betraktade KORTLEKEN!!
    Du må vara blondin, men helt dum är du ju inte...

nattis tycker absolut att ni ska köpa den väskan, supersnygg!
    va skönt att partymyran äter bättre, annars orkar man ju inte med part jämt...
    Elva, sa du?
    Tror visst att det flimrade från tv:n efter elva igår???
    I can seee you.....

måste städa lite, svärmor har bjudit in sej & svärfar på middag...

puss på er mina milfiga mammor!
  • starlet
    Angie:
    Hoppas verkligen Alli piggar på sig!
    Fick så dåligt samvete och var rädd att Dex hade smittat Alli...Men eftersom det var två veckor sedan har jag nu fått det förklarat för mig att det är omöjligt *lite puckad*

Dexter spyddda iaf bara några ggr när han blev dålig, däckade sov nästan hela natten och sen var han bara krasslig i ett dygn ungefär. Sen vart jag sjuk och det höll också bara i sig ett dygn så jag hoppas ni slipper flera dagars magsjuka.

Dexter sover redan..har typ aldrig hänt. Han var så jobbig att jag fick värsta depp rycket och bara kände mig värdelös. Svårt att känna sig som en bra mamma när inget man gör dugerLedsen T är iväg och hämtar pizza för jag hade noll ork kvar i dag.

Kram på er
Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter...