Hyra vagn
Någon som vet om man kan hyra barnvagn i Halmstad Laholms trakten? Skulle vilja hyra under tiden vi är där på semester 2 veckor i februari.
Någon som vet om man kan hyra barnvagn i Halmstad Laholms trakten? Skulle vilja hyra under tiden vi är där på semester 2 veckor i februari.
Jag tror inte man kan hyra barnvagn öht.
Mmm jag vet men man kan alltid fråga... Bara det att vi ska flyga och det blir svårt att ta med vagn då...
Man tar med sig barnvagnen eller köper en ny mindre vagn , typ sulky .
Tänk på att en vagn som blir lastad på ett flyg kan råka illa ut om det vill sig så , så kolla upp med flybolaget vad som gäller innan ni reser
Ska lägga till att vi flyger inrikes minst 2 gånger om året .. har fått 2 vagnar total förstörda då jag flygigt med SAS .. men fått ersättning på 2500 kr .. då var det gamla vagnar som vi köpt för en liten summa på blocket .. är det dock så att dom kan laga vagnen får man det istället.
För 2500 kr får du en vagn , valfri , är den dyrare än 2500 kr betalar du överskottet .. gäller på babyland eller en barnvagns butik med f-skatt sedel .
Man får inte kontanter alltså
Vi flyger med våran vagn hela tiden. Varför kan du inte ta med din vagn??
Vi har en kombivagn och jag vill inte flyga med dem just pga det som Lilja84 beskriver... Kollar så klart blocket osv efter en billig vagn där nere. Men tänkte man kunde fråga OM man kan hyra.
Tack tjejer!
barnvagnsaffärer brukar väl ha lånevagnar (som man får låna om ens egen vagn är på service tex., de kanske kan tänka sig att hyra ut en sådan vagn, man kan ju som sagt alltid fråga)
Cecci78: Tack bra! Har mailat en affär som hyr ut babyskydd och frågat faktiskt... Men tänkte inte på att de ändå har lånevagnar. Tack för tipset!
Men om lånevagnen går sönder måste du ju stå för värdet på vagnen (det var i alla fall så som jag förstod det när jag behövde en lånevagn), alltså , även om du får en viss summa betyder det ju inte att det kanske täcker vagnens värde och du måste lägga ut , fråga om det
Men alltså jag tänker inte hyra en vagn och sen flyga med den!!! Utan jag tänkte hyra en vagn på resmålet...
evita: Tack för länken men vad jag kan se så hyr de inte ut vagnar... Tyvärr...
känner du ingen du kan låna vagn av här nere??
http://www.babyringen.se/
Hittade jag , sen ska tydligen babyland i stockholm hyra ut .. men vad som gäller vet jag inte
Lilja84: Tusen tack för ditt jobb!!! Jättesnällt, verkligen!
AlexiaGiulia: Kollar upp den möjligheten med.
Kram
så lite så