rosa trekanter??
Är det nån som vet hur man gör rosa trekanter?? Nån som vet vad jag menar...??? Ungefär som snoddas men inge kokos ovanpå och den är rosa!! Vill veta ganska snabbt!!
Är det nån som vet hur man gör rosa trekanter?? Nån som vet vad jag menar...??? Ungefär som snoddas men inge kokos ovanpå och den är rosa!! Vill veta ganska snabbt!!
Är det ingen som vet?????
Hur snabbt vill du veta.. känner igen beskrivningen och tror jag har ett recept i källaren. Men kommer inte dit förns maken kommer hem. Har precis kommit hem och vill inte dra på ungarna ytterkläderna igen
Vi ska ha dop i helgen så innan torsdag eftermiddag.
Jag har aldrig hört snoddas förut så jag vet inte vad du menar men om du menar kärleksmums (chokladrutor med glasyr och kokos) så finns det rosa florsocker att köpa i butiken.
kärleksmums och snoddas är samma sak. finns många namn. Det är den mjuka kakan som ska vara rosa och tror att det är samma smet ovanpå som är på snoddas. Jag är super dålig på att förklara saker.....
om kakan ska vara rosa så är d ju bara att ta karamellfärg istället för kakao!?
tror inte att man ska göra så...kan ju alltid prova!!! Det kan ju inte skada!!
Menar du det här?
http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=my_docs&lngUserID=158753&view=mydoc_detail&intDocID=4690
Vill du ha rosa glasyr är det ju bara att ta lite röd karamellfärg? Eller ska det vara något annat i den? Hallon? ![]()