• garttin80

Snyggast.se! Fy f-n!

Alltså, hur sjukt är det i samhället?
    snyggast.se med flera kan en pedofil hitta mycket lördagsgodis.
    Hur kan en sådan sid få finnas.
    Barnen förstår ju inte att det kanske sitter nåt sluggo och drar i sin *pip* medans han bläddrar fritt bland bilderna.
    Små 13åringar som tryckt ihop brösten framför kameran och sen laddar upp den på snyggast för att få "BETYG"?
    Vi föräldrar måste ju verkligen lära våra barn att detta inte får förekomma.

• Svar på tråden Snyggast.se! Fy f-n!
  • MARIA99

Håller med dej! Sjuk sida det där. Har iof inte varit in på den på åratal men antar att den inte gått åt det bättre hållet direkt. Skulle aldrig vilja att mina 3 döttrar var med där iallafall & jag hoppas jag kommer att ge dem så mycket självkänsla att de själva inte skulle vilja det heller !

• RebelRose

Instämmer helt.Så fruktansvärt att dom här barnen(ja!Barnen)känner att det är okej att vika ut sig på nätet
    18 års gräns!Snarast..

• Flutterby

Ja, det är sorgligt att barnen inte är barn speciellt länge längre. Har inte sett sidan själv o nu vill jag ännu mindre gå in där.

Som förälder måste man vara väldigt noga med att inte föra över utseendehysterin på barnen, det finns ju 4-åringar som vill banta etc. Jag blir bara ledsen.

• djmugg

Hade inte sett sidan innan, men jag kan inte mer än att hålla med dig. (Inte för att jag är förälder än)
    Många av de få bilderna jag såg, speciellt på tjejerna, var ju för tusan "mjukporr", med fjortisar. Sidan borde stängas ned...

• Majälva

Det är bara så deprimerande att jag inte ens orkar tänka på det längre. Det är för många som käftar emot om orsak och verkan.

Tack som f-n att man inte är tonåring idag. Tyvärr lär inte mina barn slippa skiten.

«»«»«» Det har jag aldrig tänkt på förut! «»«»«»
  • pippo75

..för att inte tala om hur barnet(?) mår när den har fått 120 "urk" röster.
    Utseendefixeringen i sin högborg!

• Smultron ett

försökte hitta nått snuskigt. Men lyckades inte.
    Men knäppt att de vill bli bedömda efter sitt utseende

• garttin80

Japp, jag har en sjuåring som totalvägrade långkalsonger eller strumpbyxor för att det var töntigt, då blev jag ¨så förbannad.
    En tjej i hennes klass hade sagt det.
    Då sa jag bara att om hon vill bli kall om smulan och få ont när hon pinkar så är det hennes problem. Sen förklarade jag att det är farligt att bli kall, så  nu åker dom på.

Själv är jag totalt utanför modets väggar och är glad för det, men det är ju inte bara jag som styr, det är ju hela samhället tyvärr.

• Julia85

Min syster har en del bilder där vet jag. Hon är bara 15. Typ på ansiktet och med en urigning! Har sagt till henne men hon bryr sig inte!
    Borde vara åldergräns både för att lägga upp bilder och för att ens kunna se bilderna tycker jag.
    Typ att man måste logga in för att kunna se alla bilder.

Svar på tråden Snyggast.se! Fy f-n!