• Smilie

Sprite, kexchoklad och en påse salt opch blandat....

Får man skylla på bebisen? *skratt*
    Jäklar vad man trycker i sig...
    ;)
    Nån fler än jag,....

• Svar på tråden Sprite, kexchoklad och en påse salt opch blandat....
  • Yvonne D

*S* Det får man!!! Själv äter jag inte godis eller dricker läsk i vanliga fall, men nu är det det jag suktar efter mest... Försöker kompensera med råa morötter, frukter - men mums för godis!!
    Smaska Du på i lugn och ro, det går säkert över sen!
    Yvonne

• juni04

samma här! är alltid hungrig och sugen på sötsaker... tror att det delvis är min trötthet som lurar mig Vill dock gärna tro att det är bebisen som kräver choklad

• LA mamma

Godis i massor!!! Ja tack...jag fattar inte, medans min man är hur vältränad som helst ser man själv ut som en spärrballong hur kul är det??? Nä det blir hårdträning efter bebisen kommer!

• Lilla C

Klart det är bebisen som vill ha chokladen hihi så ser jag på det i alla fall!

• Melon

Ja, jag skyller iaf på bebisen. Har varit med i viktväktarna i nästa 9 månader och gått ner 25 kg och upptäckte för två veckor sedan att jag är gravid. Självklart lade jag av med vv direkt. Så nu håller jag på att smaka allt jag saknat under denna tid =)

• Smilie

Vad bra då e det inte bara jag som skyller på den lille ;)

• Sparvel

Pannkakor med jordgubbssylt och vaniljglass, ostsmörgåsar och O'boy, godis, bla. jättemycket lakrits..... lite bäbisens fel, eftersom jag "tvingats" sluta röka. Är så himla sugen! Ursäkta att jag är helt sjuk i huvet, men vet ni egentligen hur gott avgaser luktar? Det har jag aldrig märkt...

• jesslin

Ja, jag tycker du kan skylla på bebisen. Fick dipp i tisdag och visst jag gillade det innan men jag kunde knappt sluta äta det. Och lite småsugen på lösgodis. Har också varit i med i vv, håller inte på med nu men tänker på att äta sunt om det går. Ett par bananer om dagen är finfint.
    Nja, Sparvel kan nog inte hålla med dig om avgaserna.

• KnutRut

Mums!!!

Affären har inte öppnat än och jag blev så godis sugen på allt....
    Får väl ta och kila ner lite senare och köpa en massa gott....
    Fruktsallad är hemskt gott med vaniljglass....

Kramisar!

• Valkyria

här har du en som vräker i sej choklad 24 timmar om dygnet heheh

• Millan28

Min bebis gillar också choklad.... och eftersom jag är mån om att den ska må bra så är det ju bara att ställa upp...

• flurp

Allt sött är gott!!!! Just nu trycker jag i mig små arraksbullar......man får ju se det positivt, där är iallafall havregryn i så det blir ju lite fiber!!!!

• april

"sparvel" trodde nog det bara var jag som tyckte att avgaser luktar såååå gott skulle kunna flytta in i garaget bara jag fick sitta å lukta hela tiden, så himla knäppt försöker låta bli att sniffa för det ka ju inte vara speciellt hälsosamt...

• Oggy

Tur att det finns massa varuprover på jobbet. Glass, godis och choklad!!
    Synd att säga det, men jag klarar inte av en dag utan ngt sött!!!

• cockey

Är sååå glad har precis upptäckt hur gott rå blomkål är. Det kan ju inte vara fel iallafall. har snart ätit ett helt huvud.

• Oggy

Cockey

Ha, stod härom dagen när vi skulle göra wok och åt halva huvudet själv!!

• Nina 78

Jag har blivit tvärt om, äter nästan inget onödigt...., lite tråkigt men säkert bra för bebisen.....

Jg kan dock inte sluta att äta skruvar (sånna där potatiskruvar), dom e fööör goa!

Kram Nina

Svar på tråden Sprite, kexchoklad och en påse salt opch blandat....