• Pucke

Skengravida??

Ja ni pappor som väntar/väntat på den lille, hur mycket har ni gått upp under tiden som magen växte på flickan?

Innan besked kom så försökte jag hålla mig i god form och klagade inte på mig själv kroppsligt, men efter beskedet så brast allt. Så nu har man ökat från 79 till 88.. känns inget vidare kul, men ska ta tag i det omgående.

• Svar på tråden Skengravida??
  • Sixxpack

Hehe, Jo jag vet hur det känns gick upp från typ 79-86 när besked kom..
    Iof. var jag sjukskriven samtidigt, så nu efter några veckors arbete så har jag lyckats klämma bort några kilo! Hehe

• Jahapp

Aj, aj, aj..... känner igen problemet!!
    Ännu värre blir det av att nu när barnet är fött känns det absolut inte lika viktigt längre att sticka hemmifrån för att träna........ Kanske blir bättre när han börjat gå/springa så att man kan jaga runt efter honom.....

• Tvillingfarsa

Jag började gå upp några veckor innan tjejerna föddes, men det berodde nog mer på att jag slutat snusa.

Nu för tiden är man fortfarande snusfri och jobbar på extrakilona.
    Gått ner 3,5-4 kg sen jag börja.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Tyrell

Jag hoppade upp några pinnhål på vågen under graviditeten. Från 96 till 103. Mest berodde det nog på att det var mer prio att mysa med magen än att bli svettig. Nu har den lille krabaten börjat springa så då blir det automatiskt en förflyttning neråt på vågen igen

• ffg

Känner verkligen igen mig. Det har allt blivit att antal extrakilo!!! Lite orättvist att frugan kommer bli av med merparten av hennes extrakilo i samband med förlossningen medan jag har mina kvar!

• Pappa80

Från 71 --> 81½... Hon blev tvungen att småäta hela tiden för att inte må illa och jag kan ju inte låta bli om det står en skål med godis eller nå´t bullfat... Håller med dig ffg. Men jag tror jag kommer ut o gå ganska mycket med barnvagnen så lite motion kommer jag nog allt att få... Lycka till allihopa!

• Benganfans

Jag hade sådan tur att jag gick ned 3-4 kg under graviditeten satte igång att gå. och nu har jag börjat cyckla också för att kanske få lite flås

• M79

jag har gått utt mer än min tjej känns INTE bra

• Pucke

M79, det är tragiskt eller hur

Börjar med min gamla diet som ajg körde förra året. gick ner nästna 10 kg på 4 månader. Så nu e det hårdkörning som gäller så man inte blir en potatis..

• JonsteR

hupp... kolla jag är inte ensam! *weee* Jag plussade nästan mer än frugan förra gången. Den här gången inbillar (har inte vågat kolla) jag mig att det inte blir samma visa om igen. Nackdelen är nog bara den att jag aldrig tappade dessa skengravidkilon mellan varven. *aaargh* men va f**n

• M79

Pucke:

Ja fan det är riktigt illa
    fan snark kommer man inte in genom dören :D
    Får också köra något sen

Svar på tråden Skengravida??