Min bästa kompis har ändrats..
Min kompis har ett långdistans förhållane med en kille som hon träffade när hon var nere i sin sommarstuga i våras.. de har vart ihop sen dess.. Men när han är här eller han är med är hon inte den samma. Jag vill ha min kompis som hon var! De har förlovat sig, och jag hoppas verkligen att det tar slut, det kan ju inte hålla när hon int elängre är sig själv utan gör som han behagar hela tiden. I helgen fyllde hon år och hade fått en tröja av honom, men hon valde att ha en annan på kalaset, då blev han fly förbannad. Jag pratade med hennes mamma förut och jag visste inte att hontyckte samma som jag.. Men tydligen tycker hon också att hennes dotter har förändrats, vart är den framåt tjejen som vi kände?
Hur ska jag berätta för henne att hon ändrats? hon måste ha märkt att jag blir irriterad varje gång jag är med henne och honom.
Ska jag förklara varför jag har varit irriterad och att dte är därför.. ååh hjälp! hon skulle ringa vid halv 5.. jag vet verkligen inte hur jag ska göra, jag kan ju inte stöta bort någon jag kännt hela livet "bara" för att hon träffat en kille!