• lilleli

Äppelcidervinägertab och amning?

Kan man äta äppelcidervinäger när man ammar? Jag brukade äta det innan jag blev gravid och vill äta det igen. Någon som vet?

• Svar på tråden Äppelcidervinägertab och amning?
  • Marlene

ja det finns inga rekommendationer mot äppelcidervinäger så det borde väl vara ok, men jag vet inte.

• niiina

Äppelcidervinäger är inget annat än nyttigt så det är bara att käka på. Sen finns det ju olika effektiva alternativ. Jag brukar köpa en flytande äppelcidervinäger på hälsokosten som inte är så joxad med den är effektiv.. och äcklig

• lancrox

funkar äppelcidervinäger går ma ner i vikt då ?

• lilleli

ökar ju ämnesomsättningen sägs det ju.....

• niiina

Äppelcidervinäger hjälper till så att kolhydraterna inte omvandlas till fett.
    Det är ingen mirakelkur, men det är väldigt nyttigt för flera av kroppens funktioner. Om du inet äter mycket kolhydrater alls så hjälper inte äppelcidervinäger dig med viktnedgång därimot. (Fast det är få idag som INTE får i sig för mycket kolhydrater) Tyvärr så hjälper inet de där små kapslarna så mycket eftersom att innehållet är minimalt. Vill man verkligen se resultat så är det bättre att köpa det flytande av hög kvalitet och ju mer du tar desto mer händer det.
    En matsked 2 gånger om dagen kan nog iaf de flesta få i sig.

• niiina

Annars finns det nu en RIKTIKT bra produkt (som dock inet ska ätas under amning och graviditet) på hälsokosten. En tablett som heter "Redumax" Den rensar ut upp till 1000kalorier från den mat du äter efter tablettintag. Den bränner alltså inet de fett du har utan gör bara så att du inte samlar mer fett. Detta är oxå en produkt som hjälper på de som äter mycket kolhydrater.(mackor, kakor, saft, dricka, potatis, pasta, ris, kodis, flingor mm)
    Jag som redan väger ganska lite men som inet vill gå up i vikt har kunnat frossa i en massa slisk och slask de senaste veckorna utan att ha gått upp ett gram. Vill man äta nåt onyttigt så tar man altså en sån tablett oc så märks det inet ens att du ätit nåt
    Det är självklart inet så här dessa tabletter ska användas, det är jag som fuskar. Inte bra! Vill man gå ner i vikt så ska man fortfarande äta så bra som möjligt och även röra på sig och sen kan man ta en tablett om dagen strax innan middagen. Den är otroligt effektik och har redan blivit jätte poppis. Jag rekommenderar den starkt.

• lilleli

niiina vad kostar dom tab?

• niiina

de kostar 198:- för 45 dagar. Det är värt dom pengarna för en produkt som verkligen fungerar

• lilleli

Trodde det skulle kosta betydligt mer....Ska prova när lillemann slutat amma....

• niiina

Förlåt nu sa jag fel. De hade en kampanj när de precis släptes då fick man 15 dagar extra på köpet. Nu finns nog inte de erbjudandet kvar så det är 30 tabletter i varje paket och priset kan säkert skilja med några kronor från affär till affär.
    Där jag handlar kostar de 198

Svar på tråden Äppelcidervinägertab och amning?