• camas

tips på bra kattmat?

tips på billig o bra kattmat? Gärna storpack...
    Vi har 4 katter o använder Whiskas... dyrt men katterna mår mycket bättre nu än när vi använde ett billigt... men vill ha ett bättre alternativ... hmm?

• Svar på tråden tips på bra kattmat?
  • BigBoned

Möss och småfåglar gillar våran kisse mest. Och så är det gratis!

• camas

URK! våra katter är innekatter o är aldrig ute... så det är nog torrfoder som jag vill ha förslag på... ;)

• Fru Indosaurie

lever katten på bara möss och småfåglar?

vi köper royal canin, kanske inte så billigt om du tom tycker att whiskas är dyrt, men det är iaf bra.

• BigBoned

Köp då royal canin. Det är väl det ledande fodret..

• sandiberu

Vi bytte precis till Friskies Adult oxkött/lever... och katterna älskar det! Vi köpte 2 kg för 40-50 kr tror jag, fanns även som 5 kgs säck tror jag...

• BigBoned

Fru Indosaurie: Klart den inte gör, Den har alltid en skål torrfoder ute.

• mammapuh

Vår kisse äter också Royal Canin och det är billigt tycker jag, vi köper en STOR säck tror den är på 10 kg och den varar i flera flera månader! Det är torrfoder och vår katt som är kräsen och har känslig mage gillar den jättebra och mår bra av den. Whiskas vägrar han att äta *S*

• camas

nån som har några ca priser? eftersom vi har 4 katter så går det ju åt ett antal kilo i månaden...

• mammapuh

Fast att jag tycker det är billigt beror nog på att jag inte vet vad "billig" kattmat kostar ser jag nu när jag läser ovan! *S*

Svar på tråden tips på bra kattmat?