tips på bra kattmat?
tips på billig o bra kattmat? Gärna storpack...
Vi har 4 katter o använder Whiskas... dyrt men katterna mår mycket bättre nu än när vi använde ett billigt... men vill ha ett bättre alternativ... hmm?
tips på billig o bra kattmat? Gärna storpack...
Vi har 4 katter o använder Whiskas... dyrt men katterna mår mycket bättre nu än när vi använde ett billigt... men vill ha ett bättre alternativ... hmm?
Möss och småfåglar gillar våran kisse mest. Och så är det gratis!
URK! våra katter är innekatter o är aldrig ute... så det är nog torrfoder som jag vill ha förslag på... ;)
lever katten på bara möss och småfåglar?
vi köper royal canin, kanske inte så billigt om du tom tycker att whiskas är dyrt, men det är iaf bra.
Köp då royal canin. Det är väl det ledande fodret..
fast bra mkt dyrare än whiskas.
Vi bytte precis till Friskies Adult oxkött/lever... och katterna älskar det! Vi köpte 2 kg för 40-50 kr tror jag, fanns även som 5 kgs säck tror jag...
Fru Indosaurie: Klart den inte gör, Den har alltid en skål torrfoder ute.
Vår kisse äter också Royal Canin och det är billigt tycker jag, vi köper en STOR säck tror den är på 10 kg och den varar i flera flera månader! Det är torrfoder och vår katt som är kräsen och har känslig mage gillar den jättebra och mår bra av den. Whiskas vägrar han att äta *S*
nån som har några ca priser? eftersom vi har 4 katter så går det ju åt ett antal kilo i månaden...
Fast att jag tycker det är billigt beror nog på att jag inte vet vad "billig" kattmat kostar ser jag nu när jag läser ovan! *S*