gilda skolan
är det något som varit på gilda skolan och fått elevbehandling??
är det något som varit på gilda skolan och fått elevbehandling??
japp jag har varit där o fått ungersk bodyskrubb o hel kropps massage. Hmm skönt. Dom e duktiga o proffsiga o fram för allt billiga
Man ligger inte i enskilda rum utan ligger i en sal med ca 5 tjejer till.
hehe låter skönt ju.. jag funderar på att gåpå en askiksbehandling där, vill veta så dom e duktiga ju =) var det jobbigt att få en tid?
ja så där, jag ville ha på kvällstid pga att jag jobbade till 16,30 då men om man kan ta dagtider e de mycke lättare.
fundrar oxå på att gå på ansiktsbehandling, fotvård nu in för sommaren.
aha okej. jag kan ta både och iaf =) det är ju mycket billigaremed elevbehandlinar... så det är värt att prova. blir jag nöjd med ansiktsnehandlingen ska jag nog ocksåprova fler saker.... som fotvård inför sommaren precis som dig hehe....
Var på lång ansiktsbehandling där för ett årsedan. Helt underbart! De håller på i 1,5 timmar och det är verkligen något att rekommendera. Kostade dessutom bara drygt 300kr!
Jag tycker också Gildaskolan är bra! Har varit där på diverse behandlingar och på deras "exmensdag" som försökskanin
Klart värt pengarna
Jag har varit på Gilda Skolan och gjort en del olika behandlingar. Har varit nöjd varenda gång. De har sin lärare eller handledare i närheten som de kan fråga och någon gång så har de visat vad de gjort och läraren frågat om jag varit nöjd. Har gjort ansiktsbehandling, vaxat benen, manikyr, ryggmassge, färgat bryn och fransar bl a. Helt klart värt sitt pris. Funderade på en ansiktsbehandling inom snar framtid. Låter som jag går där ofta men detta är under en treårs period. Har aldrig haft större problem att få tider tycker jag. Förresten så är det i Malmö jag har gått.
nu måste jag ju genast boka en tid =)=)=) tack för alla svaren!!
morty; jag ska också gå i malmö
Sanna n: Lycka till! Hoppas du också blir nöjd!
Vart ligger det här???
www.gilda.se/
finns i Sthlm, Gbg o malmö
Tack så mycke...