• Lilla ru

(Lilla ru) Jag vill bara säga hejdå för ett tag ...

Hej på er alla underbara vänner!

Jag vill verkligen tacka er för att ni finns, ni är bäst! Men jag har bestämt mig för att avregistrera mig från denna sida nu för ett tag. Känner att jag tänker allt för mycker på att bli gravid, och det känns så hopplöst just nu... :( ... har ännu inte fått igång min mens sedan jag slutade med p-piller i våras. Ska nu försöka hålla mig borta här ifrån ett tag, men vi ses nog igen :D

Jag tycker denna sida är toppen, och det är helt underbart att ha fått tjatta och älta samma gamla valser om och om igen. Kram på er alla. Känns lite sorgset i hjärtar att avregistrera mitt kära gamla nick, jag var ju här redan på premiärdagen :)

kram på er alla, och på återseende! *kram* / Lilla Ru

• Svar på tråden (Lilla ru) Jag vill bara säga hejdå för ett tag ...
  • GUPPI

Det kanske är det bästa för ett tag, man blir verkligen beroende av den här sidan! Det är både positivt & negativt.. Men återkom om ett tag, kanske när du har en lite i magen! :) Lycka till!

Kram/Guppi

• Sparvel

Tråkigt ru!

Vi väntar dig tillbaka! Lycka till nu o hoppas det tar sig när du kopplar av.

Krame Sparvel

• starflowers

Ibland är det bra att ta en liten paus...
    Jag hoppas du snart blir gravid! =)
    *kramisar*

• jesslin

Vad tråkigt Lilla ru. Hoppas vi syns på Bt i alla fall.
    Kram på dig. Och joppas det ordnar sig snart.

• SYLO

tråkigt att du lämnar oss men jag fattar vad du menar gumman du kommer att finnas i mina tankar och hoppas att du kommer glad tillbaka hit, för jag hoppas för oss båda denna gång.
    Många kramar Jessica

• NIÑITA

jag förstår precis hur du känner, har nämligen tänkt samma tanke.

i vilket fall som helst, ta hand om dig, coh framförallt vila upp dig och försök att koppla bort tnakarna på bebbar ett tag. jag tror nämligen att allt som händer i livet har en mening , och alla har vi vårt moment.
    som man säger på spanska: lo que tiene que pasar, pasará son el tiempo

betyder: det som är menat till att ske , kommer att ske med tiden

SKÖT OM DIG , OCH SKICKAR EN VARM OCH SOLIG HÄLSNING FRÅN GRAN CANARIA

KRAM Lotta

• 79an

Hoppas dert ordnar sig för dig. Sänder massa kramar och Lycka till!!!

• hoppfull

tråkigt, men kämpa vidare gumman o ge inte upp hoppet!!!!!!

• BigMama
    tråkit....ge inte upp tjejen...du är varmt välkommen tillbaka när du känner att du är redo..*bamsekramar*
Svar på tråden (Lilla ru) Jag vill bara säga hejdå för ett tag ...