• Lällas

Bästa 50-års presenten till Mamma?

Nu fyller min mamma 50 år och jag och lillasyster ska hitta på nåt fyndigt att köpa till henne, kanske en upplevelse eller så.. Men kommer inte på nåt att köpa.. Behöver era tips och råd. Vad har ni köpt / hittat på till era föräldrar?

Tack för tipsen..

• Svar på tråden Bästa 50-års presenten till Mamma?
  • aleksa98

Hon kanske kan få en dag på ett spa, eller ngn show, bjud med en kompis till henne. Hon kanske vill gå till frissan och fixa håret och naglarna t.ex. Skicka i väg henne till ett hotell en natt i ngn storstad. Det finns massor men frågan e hur mycket pengar tänker ni lägga?

• Frediza1980

Hej! Min mamma älskar musik och upplevelser. så när hon fyllde 50 så var tina turner här på sin sissta turne, så miin mamma o jag åkte ett rocktåg till göteborg och gick på Tina turner, detta var 5 år sen nu och hon talar om det ännu. Nu när hon fyllde 55 så fick hon och hennes sambo gå på Jerry williams med jul bord på anexet. var också mycket uppskattat. Så om din mamma är som min så skulle hon kanske uppskatta något liknade.
    Lycka till

• Lällas

Tack Aleksa98 för många bra tips.. Vi tänkte kanske lägga nåt/några tusen.. Men intressant med SPA.. Eller show.. ja, ska kolla upp lite sånt också..

• aleksa98

Du kan ju även hitta billiga flygresor typ för ett par 100 till t.ex london och så kanske hitta ett paketpris med ngn show och hotell, snacka om en upplevelse . Jag fick i 30 års present av min syster en natt på hotell i Kph med god middag och uteliv och jag tänker på det fortfarande. (jag åkte med min syster)

• tvåan i april

Jag och mina syskon gick till en fotograf och tog en syskonbild till våran mamma. Vi förstorade den och köpte en fin ram också! Det blev en jätte bra 50-års present!

• Äppellunden

När pappa fyllde 50 år gick vi alla syskon till fotograf och fotade oss och förstorade och satte i fin ram, jätteglad blev han

när mamma fyller i sommar kommer de att få biljetter till Joe Laberos show i dalhalla, de skulle aldrig unna sig det själva, men vi vet att de skulle uppskatta miljön och showen till max

• ping

Jag gjorde ett eget korsord åt min mamma (visserligen 60-årspresent, men ändå). I korsordet fanns det bilder som rörde henne + att (nästan) hela korsordet handlade om henne på något sätt. Kul för den som gillar korsord kanske? Sen fick hon en överraskningsmiddag och ett gymkort också.
    PS Korsordet tog hysteriskt lång tid att göra, i alla fall för mig som är ovan, så det kan kanske vara bra att börja ett tag innan...

• disel

vi gav våran mamma en kanonfest! hon visste absolut ingenting, och vi hade bjudit in 70 st vänner och släktingar. Hon blev tokglad och superchockad det här hände första helgen i januari och hon har inte hämtat sej än

om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • siamesen

När mamma fyllde 50 fick hon en ko.

När hon fyllde 60 en resa till Florens.

Finns ju billiga resor eller en helg pa hotell med gourmetmiddag.

• Meria

Mamma fyller 50 år 2009. Vi (jag och min syster) har börjat spara nu, så vi kan skicka henne och hennes sambo på en 2-veckorsresa till nåt soligt ställe. Hon har inte rest sen hon var i vår ålder, så det är den ultimata presenten till henne...

♥ Loke - Vår Julaftonsgosse ♥
  • Mickis74

Min pappa fick en resa för honom och hans dåvarande fru till Stockholm, show med Jerry Williams och middag. Jag ställde upp som barnvakt.

Min mamma fick en förstoring på mig, maken och vår dotter som då bara var 2 månader. Hon är den enda som har det kortet.

• Urpan

När pappa fyllde så överraskade min syster o jag genom att lägga till Mikaelsdotter i våra namn. Det var uppskattat,,,pappa grät i en kvart innan han kunde säga nåt!

Svar på tråden Bästa 50-års presenten till Mamma?