• Banana82

privata hyresvärdar i luleå??

vet någon vilka privata hyresvärdar det finns i luleå, att få något via lulebo är ju halvt omöjligt

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Svar på tråden privata hyresvärdar i luleå??
  • missteddy

har du kollat på blocket finns en heldel lgh som de hyr ut både första och andra hand

• Esmeralda123

Plusbostäder kan du prova med...

• lena ekman

Akelius, riksbyggen, sirius fastigheter, norrporten, galären, David Nilssons fastigheter.

det är de jag vet om , tyvärr har de ju betydligt högre hyror än Lulebo. Var vill du bo?

• Banana82

vi letar lägenhet hyfsat centralt, centrum, östermalm, malmudden (extremt kräsen pojkvän som vägrar bo nån annanstans, bara för han bor mitt i stan nu )
    Galären slänger vi in ansökan på allt som kommer ut, de andra vistte jag inte om, så nu blire det att kolla, tack!

• lena ekman

Vi söker också lägenhet i samma områden, fick i shoppinghuset men 12 tusen i månaden var inget att ens fundera över.
    Det blir nog malmudden eller bakom teatern hos Lulebo. Vi måste bara få byta förskola först. Sökt till charlottendals till hösten.

• lena ekman

Akelius har ju kanonfina på västra skurholmen

• Banana82

såg inga lediga på ekelius, och det där med 12000 nä, lite väl saftigt för en officer och en student... i värsta fall får vi bo kvar i 45,2 kvadratarenmitt i stan men bygga loftsäng

• lena ekman

Lite saftigt för en fyrabarns familj med normal inkomst men hungriga barn också.

• Banana82

vi (han) har ju egentligen perfekt läge nu, men det är lite litet om jag ska få in nåt som är mitt också, typ alla mina böcker, vi bor ju precis mittemot järnvägen ungefär

Svar på tråden privata hyresvärdar i luleå??