• Tuida

quinny frågor!!!!

Jag funderar att beställa en Quinny Freestyle XL3 Comfort från Tyskland, det är den med svängbart hjul..
    men sedan har jag sett i farten här att det finns en med "fast" hjul men som svänger ändå!.. Vad är det för nått, hur fungerar det?
    Vilken av dom är bäst?
    Vad jag kan komma fram till så är comfort mer vaderad än den andra.. stämmer det??
    hjälp!

• Svar på tråden quinny frågor!!!!
  • Supermamsen

Quinny Freestyle xl Comfort är en fantastisk sportvagn som fungerar jättebra i både terräng och i city. Automatiskt svängbara hjul. Vändbar sittdel och justerbart ryggstöd som kan fällas i helt liggläge. Det svängbara hjulet på 3-hjulingen är låsbart. Chassit är kompatibelt med Maxi-Cosi Citi Babyskydd. Ihopfälld är Freestyle XL Comfort mycket kompakt. Det speciella låset säkrar vagnen så att den blir lätt att transportera. Handbromsen fungerar genom vajrar på bakhjulen ( se bild) Regnskydd, färgmatchande liggkorg, åkpåse och skötryggsäck kan köpas till separat. MÅTT: Sittdelens bredd: 40 cm. Sittdelens djup: 24 cm. Ryggstödets längd: 47 cm. Mått ihoppfälld: 100 x 69 x 39 cm. (inkl hjulen) Mått redo att användas: 118 x 69 x 105 cm. (inkl hjulen)) Vikt: 15.6 kg. (sittvagn)5.4 kg. (liggdel

K*LLA: babybee.se/product_info.php&osCsid=c9083954b6b15d435711c1b708797d88

• Duffy Duck

.. tror att den med "fast hjul men som svänger ändå" är en äldre modell. Har själv en Quinny Freestyle 3xl Comfort och är supernöjd med den.

En av dem fa 3hjuliga var barnet kan sitta framat och bakatvänd. Man kan ocksa fästa en liggkorg pa vagnen (eller en maxi cosi cabrio/citi babyskydd).

• roxann

hej

Jag har en äldre quinny vagn där hjulet är fst men ledbart. Jag är supernöjd med min vagn. är lätt att köra och kanon på alla underlag. Tyvärr så tycker inte min mor om den, så nu måste jag sälja den. Hon är den som kommer mest att hjälpa oss när det gäller barnpassning. Hon är så snäll och köper mig en ny vagn.
    Snälla kan någon hjälpa mig med lika bra och stabil vagn som denna trehjulingen är.

• Moonis

roxann: Japp, Babytravel jogger är helt suverän så den rekomenderar jag verkligenFlört

• Maria Seg

Hur kan ett sådant hjul svänga??

Svar på tråden quinny frågor!!!!