Lön Inköpare/avropare/ Leveransbevakare
Ska på intervju i morgon och vill gärna veta vad en inköpare/avropare/leveransbevakare borde tjäna. Har läst KY (och gör det terminen ut). Jobbet är en uthyrning genom ett bemanningsföretag. Help!
Ska på intervju i morgon och vill gärna veta vad en inköpare/avropare/leveransbevakare borde tjäna. Har läst KY (och gör det terminen ut). Jobbet är en uthyrning genom ett bemanningsföretag. Help!
Hmm ja min sambo jobbar som inhyrd inköpare och han har 27000 + semester ersättning. Han tycker att det är alldeles för lågt för en inköpare som har erfarenhet och utbildning.
Så har du ingen erfarenhet sen tidigare så är nog 27000 ganska bra =)
NeasMamma : Tack för svaret. Jag ska kolla med SIF också.
Och puffelipuff - fler som vet?
Har frågat karln nu och det fanns tydligen olika sorters inköpare. Han trodde att du kunde begära ca 23000 beroende på ålder och vart du bor och så..
NeasMamma: Jo, det finns hur många varianter som helst på inköpare. Idag har vi haft föreläsning hela dagen om offentlig upphandling. Jobbigt, men jätteintressant.
Har för mig om att SIF sa 22500 sist jag pratade med dem. Nåja, jag måste få jobbet först.
Hoppas du får det.
Hur gick det?
Mäh, inget jobb än! *trött på arbetssökandet*
Förstår....men är utbildningen skoj? Du har tid kvar ju....terminen va väl inte slut?
Utbildningen är rolig. I maj blir det tre veckors praktik utomlands. Fick veta idag att jag fått stipendium till det.
ÅH, vad kul!!!! Var det Inköp du läste?
Finns det företag du gillar nära dig, som du kan söka till sen? Har du kommit på vad du ska begära i ingångslön nu?