• nublu

Lön Inköpare/avropare/ Leveransbevakare

Ska på intervju i morgon och vill gärna veta vad en inköpare/avropare/leveransbevakare borde tjäna. Har läst KY (och gör det terminen ut). Jobbet är en uthyrning genom ett bemanningsföretag. Help!

• Svar på tråden Lön Inköpare/avropare/ Leveransbevakare
  • NeasMamma

Hmm ja min sambo jobbar som inhyrd inköpare och han har 27000 + semester ersättning. Han tycker att det är alldeles för lågt för en inköpare som har erfarenhet och utbildning. 

KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
  • nublu

NeasMamma : Tack för svaret. Jag ska kolla med SIF också.

Och puffelipuff - fler som vet?

• nublu

NeasMamma: Jo, det finns hur många varianter som helst på inköpare. Idag har vi haft föreläsning hela dagen om offentlig upphandling. Jobbigt, men jätteintressant.

Har för mig om att SIF sa 22500 sist jag pratade med dem. Nåja, jag måste få jobbet först.

• nublu

Mäh, inget jobb än! *trött på arbetssökandet*

• Tindra 00

Förstår....men är utbildningen skoj? Du har tid kvar ju....terminen va väl inte slut?

• nublu

Utbildningen är rolig. I maj blir det tre veckors praktik utomlands. Fick veta idag att jag fått stipendium till det.

• Tindra 00

ÅH, vad kul!!!! Var det Inköp du läste?

Finns det företag du gillar nära dig, som du kan söka till sen? Har du kommit på vad du ska begära i ingångslön nu?

Svar på tråden Lön Inköpare/avropare/ Leveransbevakare