• Anonym (mamma)

svinkoppor i underlivet

Mina barn har dragits med svin koppor sedan december från och till.Dom har varit hos läkaren och fårr pencillin i omgåmgar.
    Nu drabbades jag,familjens mamma av detta,först nån enstaka på handen sedan fylldes mitt underliv av dom.Jag var hos en vanlig läkare som skrev ut pencillin och dom har nu efter 8 dagars behandling börjat gå bort men jag har fortfarande en kvar precis runt urinröret som svider och känns ivägen om ni förstår.
    Jag måste bara höra med er om ni någonsin varit drabbade,känner mej faktiskt ganska ensam om det...

• Svar på tråden svinkoppor i underlivet
  • Anonym (jag med)

Jag trodde jag också var ensam om detta, men jag har faktist också haft det. Vaknade upp en morgon med hela underlivet fullt, skithemskt var det. Jag trodde ju att jag drabbats av en könssjukdom men det visade sig vara svinkoppor. Fick pencillin så det försvann.

• Anonym

Jösses vad jobbigt... jag har haft svinkoppor på armarna, det var hemskt, i underlivet måste ju vara outhärdligt.

• Anonym (jag med)

Ja det var inge mysigt, ville gråta när jag gick på toaletten och kunde knappt sitta ner. Usch ja.

• Anonym (mamma)

Åh,va skönt att veta att man inte är ensam om detta.Själv känner jag mej riktigt ofräsh,det är ju ingen vacker syn direkt.Jag började nästan fundera på att söka hjälp på gyn.mottagning,nu har jag 2 pencillin tabletter kvar så jag bara hoppas att det ska ge med sej.Längtar lite efter gubben med..haha han vägrar vara nära mej,kan man ju iofs förstå men ändå..
    Fick ni göra nån gyn. undersökning när ni var hos doktorn?
    Jag fick bara dra ner trosorna lite grann så tittade sur läkaren lite snabbt.

• musses matte

En kompis till mig hennes pojk får svinkoppor jämt,näsan ansiktet
    pencelinet tar inte så en på bvs sa att hon skulle ta alsolsprit och torka ut dom och dom torkar på en dag.
    Kanske ngt att rekomendera,fast kanske inte i underlivet det svider kanske...
    Köp cylokainsalva som bedövar när du ska kissa.

• Hallonbusken

Har en omgång svinkoppor nu faktiskt men de sitter som vanligt i/kring näsan - men eftersom de smittar så otroligt är det ju inte svårt att förflytta dem till vilken annan del på kroppen som helst ... Jag kör med alsolsprit och sedan Microcid (receptfritt bakteriedödande) - svider s*t*n men hjälper helt klart!!
    Lider med er som fått det i underlivet, det gör ju ont som sjutton i ansiktet - hur känns det då inte där nere?? Hoppas du slipper dem snart, ts!!!

• Anonym (mamma)

Ja,dom runt näsan kan man ju leva med men där nere hmm,mindre roliga:(
    Hoppas på att det ska ge med sej nu..*håller tummarna

Svar på tråden svinkoppor i underlivet