• Fidelis ad urnam

Har du en toalettborste?

Och hur ofta byter du isf ut den?
    Om du inte har en toalettborste, vad rengör du toaletten med?

Vi köper diskborstar och rengör toaletten med. Dessa slängs direkt efter vi använt dem!

Jag tycker det är sjukt äckligt med toalettborstar som vissa använder i flera månader innan de byter ut dem. SÅ ÄCKLIGT!

Hur gör ni?

• Svar på tråden Har du en toalettborste?
  • sparv78

jag har toalettborstat som ställs med jämna mellanrum i klorin eller wc duck.

• getingmidja

Vi har toalettborste, den brukar vi använda läääänge.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • memlan

Har toalettborste. Den byts ut ganska ofta, de kostar ju typ ingenting. Köper på IKEA, de har svarta strån, känns iaf. bättre än de med vita.

• Cilota
    Fidelis - så om någon i familjen är lite dålig i magen en dag och lämnar rester efter sig i toaletten så finns det ingen borste att ta bort det med? Är väl fräschare att ha en borste tillgänglig än att lämna toan uppenbart skitig?
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Fidelis ad urnam

Cilota:
    Vi har, naturligtvis, diskborstar hemma som vi slänger direkt efter användning.

• Cilota
    Fidelis - men då så
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Kinne79

Fidelis-
    Men då måste ju dina gäster be om en diskborste, hmm känns lite pinsamt om man bara är lite ytlig bekant.

• gnagaren
    Jag använder tandborsten grundligt i toan, innan jag tar kvällssvängen i munnen.

Nejdå. skämt o sido.  Toaborste som ställs i klorin...
  • Mammanseko

Givetvis har vi en toabortse som vi byter varje elelr varannan månad.

Svar på tråden Har du en toalettborste?