• Marlie87

Önska sig i 20års present??

Pinsamt, men sant.. Har precis fyllt 20 och i helgen ska min släkt och några vänner till mig komma på fika och alla undrar såklart vad jag önskar mig.. Och jag vet inte vad man kan önska sig i 20års present?!?!?

Allting jag vill ha just nu är bara bebisgrejer, då plutten kommer om drygt en månad, men det vill ingen köpa när JAG fyller år.. Sååå - Du råkar inte ha något bra förslag att dela med dig av? :)

• Svar på tråden Önska sig i 20års present??
  • Runguska

iPod
    Digitalkamera

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • HannaCecilia

när jag fyllde 20 önskade jag mig pengar. inte så kul då men bra att ha.
    Har ingen bra idée alls, svårt det där med presenter.

Grattis!!

• Deliverance

Har en kompis som fyllde 20 i fredags.
    Jag och killen köpte en stor fin glas-skål till henne.
    Genomskinlig med rosa mönster i glaset.
    Vi tänkte att det kunde vara en fin sak att få, och sen när man blir äldre så kan man säga till sina barn/barnbarn ''denhär skålen fick jag när jag fyllde 20''.
    Minnen och sånt.

Sen fick hon en jättefin glasvas, en armbandsklocka, Tallrikar (stora och små, som hon hade önskat sig), och massa andra fina saker.

Och jag förstår att dina släktingar inte vill köpa bebissaker till dig, för det är ju du som fyller år
    Men önska dig någon prydnadssak eller något som du behöver till dig själv.

Grattis till bebis, och grattis i efterskott!

• Marlie87

HannaCecilia: Hade jag försökt med - men min släkt är sån som vägrar ge bort pengar :)

Deliverance: Jaa det där låter lite som typsika 20års preseter :) Ska nog ta mig en funderare över det och säga det.. Skålar och uppläggningsserviser och sånt där är alltid bra och fint att ha :)

TACK så mkt :)

• Thèresé  1982

Presentkort på tex ikea om du behöver nåt till hemmet
    eller på kläder då du så småning om kanske vill ha lite nytt efter förlossningen.

Mitt råd är var lite ego för det är så lätt att glömma sig själv sedan när pyret kommit ut så gå och fixa håret, naglarna eller vad som du nu kan tycka om.

Grattis och lycka till med den lil*

• Marlie87

Therese: Tack så mkt.. :) Har tänkt på det där med hår och naglar faktiskt :)

Kan tänka mig att man lätt glömmer sig själv.. :) Får ta mig en riktig funderare ikväll helt enkelt.. :) Tack så mkt!

• NoE

Om du gillar smycken: Pandora-armband med berlocker kanske...

• Runguska

Själv brukar jag önska mig sådant som är kul att ha i köket men som jag inte vill köpa själv då det egentligen är onödigt. Exempelvis Stavmixer, matberedare, mixer,vattenkokare, kockknivar osv.

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • Deliverance

Har du körkort?
    Annars kan du ju önska dig ett 'startpaket' eller en intensivutbildning.
    Lixom, att hela släkten går ihop.

• Marlie87

Seroc: Det är super bra att få, för precis som du skriver - det är ingen man lägger pengar på själv.. :) Fick dock väldigt mkt sånt i julklapp.

Deliverance: Körkort finns :D Fick jag i studentpresent av mamma och hennes man :) Annars är det ett superbra tips!

Svar på tråden Önska sig i 20års present??