Min man har svårt att behålla ståndet (ganska långt)
Nu är det så att jag har en fråga som är otroligt känslig för män, helst skulle jag vilja ställa den till de män som har erfaranheten av problemet ...men givetvist så är alla välkomna med förslag o erfarenheter.Min man o jag har varit ett par väldigt länge ca 14 år, vi är unga båda två, 30-35 år. Båda är i fysikst god form tränar regelbundet och äter inte ohälsosamt.
Vi har haft ett grymt bra sex liv under hela vårat förhållande med svackor efter graviditeter och andra personliga kriser. Men vi har alltid haft det bra när vi har haft sex. Jag har dessutom upptäckt att jag gillar att ge oralt - tidigare var jag helt emot att ge tyckte att det var äckligt och motbjudande. Nu njuter jag av det och vill ge hela tiden.
Problemet är att vi har sex kanske om vi har tur (just nu) två ggr i veckan och då är det jag som ger oralt i duschen till exempel. Jag vill ha mer o oftare, jag vill ha honom inte en dildo, dilidon är den som har gett mig orgasmer de senaste året, han kan nämligen inte behålla ståndet när han är inne i mig. Han har praktigt stånd när jag ger honom oralt, när han vaknar på morronen eller när vi hånglar.
Jag har inte ökat på mina safter som han gärna vill ge som anledning till att han inte kan behålla sitt stånd och jag har inte blivit "större" .... hur skulle jag ha kunnat blivit det?
Varför är det inte möjligt för honom att söka hjälp, han säger att han vet vad de kommer att säga och göra o att han inte tror på de metoderna. Då blir det ju inget gjort heller.
Jag personligen tror ju att det är mentalt - han behöver nog tala med någon som kan få honom att slappna av o släppa på spärrarna. Han gick hos kurator tidigare (inte för potensen) men har slutat med det. Borde han kanske gå tillbaka?