• Anonym

Shit, jag råkade förstöra hans hår!! HJÄLP

Jag skulle bara raka bort min pojkväns nackhår men lyckades på något sätt göra ett stort hack 2 * 2 cm i hans frisyr. Det var absolut inte meningen. Jag förstod inte att rakapparaten var så vass. Jag trodde den skulle vara ganska trög och jag skulle bara ansa håret.
    Men istället lämnade jag en kal fläck på baksidan av hans skalle. Fan. Han är skitarg på mig. Kallade mig alla möjliga saker och gick sen och smällde igen dörren.

Vad säger man? Vad gör man? Hur förklarar man? HJÄLP!

• Svar på tråden Shit, jag råkade förstöra hans hår!! HJÄLP
  • kimmye

Han lugnar nog ner sig. Vad ska du göra liksom klistra tillbaka det
    Det var väll inte av mening.

• Anonym

Vadå? Är det inte mode med en kal fläck bak i huvudet?

Äsch! Hår växer ju ut. Säj åt han att sluta bete sig som en jä*la kärring! Barn svälter i världen och han är förtvivlad öven en liten tillfällig kal fläck i huvet.

• Kojbe

Ta fram en tusch o måla i

Skämt åtsido ni får kanske försöka *rätta* till det genom att jämna till kanten även om det betyder hårfästet kryper upp 2 cm

Då kanske man inte reagerar så mycket på det?!

• Lusekofta

Hehe, har jag lyckats göra på min sambo också... Men han blev inte skitarg som tur var. Bara att säga att han får skylla på dig om någon undrar, och som föregående personer har skrivit, hår växer ut igen, och snålar man och inte går till en frisör får man leva med att det inte blir perfekt!

• Thaleia

Hmm så här hade nog jag reagerat om det var min man...

Först och främst bett om ursäkt.
    Eftersom din man fortsatte att tjura och kalla dig en massa saker sa hade jag nog blivit skitförbannad då och sagt till honom att jag inte var ngn jävla frisör. Och nästa gång han vill ha håret klippt så ska han inte vara så jäkla snål utan gå till en riktig frisör om han är så rädd om sitt hår!!!!!

• Anonym

jag känner mig riktigt jävla klantig

• Thaleia
    Anonym skrev 2007-02-02 13:18:54 följande:
    jag känner mig riktigt jävla klantig
    Varför då?
    Du är ju ingen frisör (eller?) och du gjorde så gott du kunde. Sen råkade det bli lite tokigt!
  • Felicia6

Gjorde samma sak på mitt ex.. Fast jag skulle ansa i nacken och sen tänkte jag jämna till över huvudet och glömde att jag tagit bort den där grejjen som gör olika mm långt du vet?
    Så jag drog från uppe mitt på pannan o rakt bak.. så ALLA såg..

jag fick panik o stängde in mig på toan o va livrädd för att han skulle va arg, för jag vet hur jag själv skulle reagera..
    Nu reagerade han väldigt bra o var inte arg, han är inte så brydd

Men om din man har kort hår så växer det ju rätt fort.. låt han va ett tag så blir det säkert bättre?

• Pikku Enkeli

Raka hela skallen, växer ut på nytt. Så resonerar vi här hemma.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Zahcro

har råkat göra det på min sambo oxå.. men jag sa bara skyll dig själ du vet att jag inte är det minsta duktig på sådant! hihi

det går över!!
    kram

Svar på tråden Shit, jag råkade förstöra hans hår!! HJÄLP