• bimmer

Vad ska jag hänga i min dotters fönster?

Julen är över för längesen men kvar sitter julstjärnan i dotterns rum för jag har inget annat att hänga där.

Bilder på hennes rum finns i mitt galleri det på fönstret i fråga är lite dåligt då bilden är tagen nu på dagen. Det jag skulle vilja ha tag i är ngt färgglatt Kanske ett roligt djur? Vore så bra om ni kunde länka till hemsidor som kan tänkas ha det jag söker

• Svar på tråden Vad ska jag hänga i min dotters fönster?
  • labolina5

titta på www.inreda.com dom brukar ha en del till barnrum...finns säkert massa annat, www.vipkids.se finns också fast det är mest möbler och väldigt dyrt men man kan ju alltid få inspiration...du råkar inte veta nån hemsida med docksängar? ha det gott

• bimmer

Har kikat på inreda men inte hittat ngt som funkar att hänga i fönstret men en massa annat fint har dem ju

• Sofie1979

Jag har en mobil hängandes i min dotter fönster som är med rosa blommor och fjärilar, jättefin!! Köpte den från nätet.

• Nella

Va med att göra nått själv eller nått med fjärilar så hänger du fjärilarna i olika storlekar och längder i fönstret låter fint tycker jeg

• Sissi82

sätt upp sånna där gelé figurer på fönstret! de är jätte söta! finns i många färger och former/figurer! kan köpas på Hobby butiker vissa leksaksaffärer Åhléns tror jag också?

~stolt-ung-mor~
  • cissi77

Sia änglar finns de som åker skridkor som är jätte söta häng upp med fiskelina i olika längder

• Humminggirl

En klasskamrat till mig har en "gardin" av färgglada strumpor i sin sons rum. Jag tycker det är jättecoolt!

• bimmer

Åhh tack för era svar nu kom jag in i lite nya tankebanor hade hakat upp mig på att finna en mobil men nu fick jag så många uppslag så jag inte vet vilken idé jag ska välja

Svar på tråden Vad ska jag hänga i min dotters fönster?