• Mino

Husnummer

Hej
    Måste skaffa nya siffror till huset.. dom vi har nu syns tydligen inte då folk inte hittar vårt hus.. Vi har ett rött hus.. så sifforna bör synas på de.. Tänkte kanske vita. om de finns.. Nånsom har någto bra tips där man kan köpa snygga siffro till huset??
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Husnummer
  • misszena

Gör egna!! Så blir dem som du vill ha dem!

• Mino

Jaa de kan man ju göra.. men.... jag orkar inte Har så myckeet annat vi håller på med här hemma.. ha ha.. så jag vill ha nåt man bara kan smacka upp
    Tack ändå

• missteddy

på järnia clasolsson öb bl har trävita som man kan måla själv

• Mino

aha.. Clasohlsson har jag set att de har men inte i trä..

tack

• camas

köp svarta i smide o spraymåla dem vita... går snabbt o lätt... ett förslag... Lycka till!

• Mino

tack bra tips.. Funderar oxå på att beställa en sån där emaljskylt med blå bakrund o vita siffror. jag tycker dom räs å fina.. undra om de passar på ett radhus. från början av 80 talet.. de ärju lite gammeldags liksom.. ??

• musli

Åh, de emaljerade är jättefina! Sån ska vi också skaffa sen när vi klätt om huset och målat det!

//heavy metal-mamma...
  • lillit

Köpte vår på Village, den är jätte snygg och kostade bara 79 kronor

• Smajla
    lillit - jaså - oj, det var billigt, ska kika där, vore coolt att ha siffran i arbetsrummet..
    //Nyinflyttad!!!
  • Mino

Åhhh tack så jätte mycket för de tipset.. kanon o kunna beställa juh

• True

Hej Mino!

Kika på www.emaljskylten.se

Här kan du köpa en vacker emaljskylt av bra kvalitet!
    Du kan även titta lite på min sida - har lite bilder i galleriet.
    En emaljskylt kan utformas precis efter ert önskemål, när det gäller färg, form, storlek och typsnitt.

• disel

Vi gjorde egna (eller en plåtverkstad hjälpte oss). Vi skrev 12 med bokstäver, alltså tolv, i en fin skrivstil och sen så skar dom ut det i plåt. Vi målade svart men det måste väl gå med vilken färg som helst...

om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Husnummer