• lillvilda

killar hjälp mig..

när min kille överraskar mig gör han det med blommor å sånt å han är såå bra på de. Men jag har helt tapapt inspirationen för hur jag ska överraska honom. han är inte mycket för blommor eller choklad. Så hur gör jag om jag vill överraska honom med lite vardagsromantik. Inget jätte pampigt men nått litet som bara visar hur mycket jag uppskattar honom eller hur mycket jag saknat honom idag. Vad skulle ni att er fru eller flickvän gjorde för er??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-02 17:05:30:
    hehehe.. ja då förstår jag det sånt som önskas av er män alltså tack tack då vet jag

• Svar på tråden killar hjälp mig..
  • dimmid

He he...

Detta är ett ämne för känsliga rummet tror jag =D

• Ståhlis

Har ni badkar?
    Häll upp ett bad åt honom och servera en öl eller ett glas vin...
    Och sen efter det kan vi bege oss till känsliga rummet...hehe

• dimmid

Men allvarligt talat så ska jag ge dig ett husrent tips.

Har han en hobby?

För isåfall kan man ju ge en hobby-relaterad gåva.

Prata kanske då med någon och få ett lämpligt tips om du inte själv kommer på nåt.

• Nicke 77

En god middag med lite tända ljus är aldrig fel. Det funkar kanon på mig.

Håller med Ståhlis. Ett bad och en kall pilsner medans du fixar lite käk är ju en riktig höjdare.

Lycka till / Nicke

• cruZZe

Håller med de flesta föregende talare. Ge honom antingen en helkväll med polarna på stan (betala allt han orkar dricka mm, samt bry sig inte om han kommer hem snorfull 06:00 ) Eller sätt på bastu/tappa bad och servera några kalla öl, helst iförd endast sexiga underkläder. Eller som dimmid säger. Har han ngon hobby så ta med honom till butik som har hans grejor och låt honom handla, alternativt ge honom en mindre resa inom hans hobbyvärld.

Själv drömmer jag om att frugan skulle ha bastun igång när man kommer hem en kväll och servera mig kalla iförd rafset för att sedan förföra mig rejält och efterråt tala om att hon köpt en resa till nürburg ring åt mig och valfri kompis till nästa F1 grand prix

• ffg

Laga god mat och medan du tillagar middagen så får han ta det lungt i soffan och sippa på en whisky och läsa tidningen du köpt åt honom (vilken tidning beror på hans intresse, typ bilsport, cafe eller dyligt). Detta är en lyx som jag är helt säker på att han kommer att uppskatta!

• Ångan

EN mysig kväll med en massa ljus och god mat sitter aldrig fel.
    Sen som många andra nämnt tidigare så uppskattas även hobbyrelaterade saker väldigt mycket

Svar på tråden killar hjälp mig..