• aabb

Hade ni nidblödning innan BIM??? Hjälp snälla!

Hej ni gravida!

Snälla beskriv er nidblödning ifall ni hade ngn innan BIM! När efter ÄL ungefär hade ni den? Vilken färg? Hur skiljde den sig från Mens? Var den tunnflytande eller grov kladdig flytning?

Vilsen!

• Svar på tråden Hade ni nidblödning innan BIM??? Hjälp snälla!
  • Evangeline

Jag hade en liten blödning dag 5 efter äl som varade i ca två dagar. Det var bara så lite att det kom en strimma blod i trosan och när jag gick på toa. Lite vitaktiga flytningar också samtidigt.
    Sen testade jag positivt 4 dagar innan BIM....

• Esme

Hade nidblödning 7 dar efter äl. Lite rosa-rött blod i några timmar sen försvann det. Testade sedan plus nån dag innan bim.

• Help

Jag hade en liten brunaktig blödning vid ett enda tillfälle. Kan ej ange antal dagar eftersom jag haft så oregelbunden mens, men det var väl ungefär när jag skulle haft mens, för jag trodde först att det var den som kommit igång. Men den var mer brun än röd.

• Lejån

hade en blödning precis vid bim, den var rosaröd och varade ca fem dagar. Hade inte ont alls och blödde inte så mkt som vid vanlig mens.

• hubbe

Får man alltid en nidblödning?

• Help

hubbe,
    alla får inte nidblödning. Jag märkte inte av det med något av mina tidigare barn.

• hubbe

Tack Help.
    Vet att jag hade det förra gången men kan inte påminna mig om gången innan...

• Bellaciao

Jag hade en nidblödning ca. 10 dagar efter ÄL. Trodde att mensen var tidig. Lite, ljust blod.

• kirsikka

Ca 7 dgr innan BIM (hade oregelbunden cykel därför inte säker om dagarna). En liten brunaktig blödning, bara en gång, trodde först det var ett tecken på att mensen är på g.

• JewelGirl

Lejån: Hade du din nidblödning i flera dagar? *inser att det kan finnas hopp för mig med* Blödde nämligen lite 4 dagar innan bim o det har nästan dagligen kommit yttepytte men så pass lite att man klarat sig med trosskydd endast. Hade nästan gett upp att testa denna månad men nu tänker jag göra det ändå.

• Lejån

Jewel, ja det hade jag. Men testa inte för tidigt bara! Jag testade 4 dagar efter bim och då var det negativt. Testade sen två veckor efter och fick då positivt.

• aabb

TAck för alla svar, men jag tar gärna emot än fler!!! Jag fick en liten fläck i trosan igår innan lunch, sen har det inte hänt ngt mer... Trodde absolut mensen var på G (lite tidig dock, men mina cykler varierar lite). Jag lever ännu på hoppet, men är rädd för att mensen kommer när som! Tyckte jag fick blödningen så konstigt datum, ca 3 dgr innan BIM och ca 11 dgr efter ÄL?!?! Har haft molvärk och lite smått ömmande bröst i flera flera dgr nu (inte riktigt en vecka än dock).

• JewelGirl

Lejån: Idag är det då 2 dagar efter Bim och blödningen (var det nu var) kom i torsdags. Ska jag alltså vänta tills efter jul o nyår?? *argh*
    Köper ett dubbelpack med Cb idag o sparar det ena... Kan nog inte hålla mig men vet om att det kan bli plus senare då...

• aabb

Berätta hur det går!!!!!!!!!!!!!

• Lejån

Jewwl. jag förstår om du inte kan hålla dig! *skrattar* Det kunde ju inte jag heller. Men om det visar neg. nu och du inte får din normala mens så testa om någon vecka igen. =)

Svar på tråden Hade ni nidblödning innan BIM??? Hjälp snälla!