• Fastidious

Sanna Bråding.. Har hon barn??

För några år sen så såg jag Sanna B på "sommartoppen".. Jag kan svära på att hon hade jättemage och var höggravid då! Men nu när man läser om henne så står det aldrig något om ett barn när hon ska berätta om sin familj? Någon som vet hur detta går ihop?? Fick hon ett barn lr? *förvirrande*

• Svar på tråden Sanna Bråding.. Har hon barn??
  • Nyfiken gul

nej hon har inga barn....

• Fastidious

Men förlorade hon det barnet då lr? För jag var nykter och såg henne väldigt bra....

• blonde redhead

Jag såg henne naken i en tidning med stor mage, så ja om hon inte förlorade barnet så bör hon ha ett

• Nyfiken gul

hon brukar alltid ha på sig lite underliga kläder - såg du henne på Grammisgalan hade du också svurit på att hon var gravid i en av klänningarna... o även under Idol-programmen såg hon ut att vänta minst tvillingar..

men hon klär sig så helt enkelt...

• Fastidious

Näe men allvarligt nyfiken gul.. hon hade så stor mage att jag tänkte typ: Hur orkar hon jobba som programledare såhär sent i graviditeten? Alltså.. kläderna satt åt runt magen.

• WiBa

Men hon har väl barn tillsammans med sin är de ex man eller man???

• Fastidious

Lola: Jag vet vad jag tänkte när jag såg henne.. Typ såhär.. "men alldeles nyss var hon 15åring fnittertjej i den där serien på tv och proklamerade så stort att hon minsann var oskuld..och nu ska hon ha barn? Snabbt jobbat!"

Ja det kan ju vara jag som tagit helt fel.. och att hon bara var väldigt rund..men jag tror inte det...

• Fastidious

Det var sommartoppen 2004 som jag såg henne på...

• mosterfialotta

hon som är så smal kan väl inte bara "se gravid ut" i bland?

Svar på tråden Sanna Bråding.. Har hon barn??