• flissan

Hur är det? Växer håret på kroppen snabbare eller ångsammare om man väntar en pojke?

Som sagt, hur är det med skrönorna? Jag tycker min hårväxt på kroppen har stannat av under graviditeten. Åtminstone växer håret betydligt långsammare. Väntar jag flicka eller pojke????

• Svar på tråden Hur är det? Växer håret på kroppen snabbare eller ångsammare om man väntar en pojke?
  • puffipuff

när jag var gravid med Casper så såg jag ut som en apa ;)
    håret växte jätte mycket...

• Vivs

Det sägs att det växer snabbare om man väntar pojke..

• flissan

Ok. Då är det kanske en flicka i magen den här gången. Kommer inte ihåg att det var så här under tidigare graviditeter dock (har en flicka och en pojke)!

• clay

Jag väntar pojke och mitt hår på benen har nästan slutat växa. Det var säkert 2 veckor sen jag rakade benen men det ser ut som 3-dagarsstubb. Ascoolt :)
    Tyvärr växer det fortare i armhålorna och på muffen...

• clay

Alltså fortare än på benen...

• Aeny

När jag gick med sonen så rakade jag benen kanske en gång var tredje vecka... Det växte nästan inget alls då...

• Edwina

Mitt hår på benen försvann nästan helt under gravviditeten och jag fick en pojke...

• Smock

Jag har nog inte rakat benen på ett par månader, inte för att jag kan med sådana akrobatiska konster nu men det finns ju ingen päls kvar heller och jag väntar enligt rutin ul en pojke.

• flissan

Ok. det verkar alltså variera. Det kanske är en pojke då....

• Trossens mamma

mitt växer långsamt nu å jag väntar en pojke.
    med dottern minns jag tyvärr inte så noga

*Trossen skall bli storasyster om allt går bra*
  • necki

Jag väntar en pojke. Hår på mina ben har nästan slutat växa.

• fia jimmy

Gå in på www.gravid.se Gå sedan vidare till skönor o kinesiska kalendern. Där finns två olika test..

• Blue

Under min förra graviditet så kände jag mig som en apa. Håret växte överallt tyckte jag. Fick en flicka.
    Denna gången upplever jag det inte alls så så det skall bli spännande att se vad det är för någon nu...

• anno1975

Eller besök min BLOGG för jag har en jättelång skrock lista ( och en massa andra listor!!! )

Svar på tråden Hur är det? Växer håret på kroppen snabbare eller ångsammare om man väntar en pojke?