• Katten Ceasar

Hon har "påsar" under ögonen

Det ser ut som om våran dotter som är en månad har påsar under ögonen. Hon har ganska djupa veck under ögat som gör att det ser ut som det. Är det nånting som hon kommer att ha hela livet eller det kanske försvinner när hon växer till sig lite?
    Det är ju inget som jag stör mig på så men jag bara undrar.

Jag vet att det är svårt för er att svara på det, men tänkte bara kanske vad ni tror.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-03 21:17:11:
    Nu har vi t.o.m fått höra att vår dotter ser ut som ett down syndrom barn pga sina "påsar" under ögonen. Och det är ju inget vidare kul att få höra sånt

• Svar på tråden Hon har "påsar" under ögonen
  • honeypaj

det går bort, så har båda mina söner haft.

• Katten Ceasar

honeypaj

men vad bero det på? och när försvinner sånt??

• Peda

våran son hade jätte skrynklig halls då han föddes Lite som en gammal gubbe.. men det gick till sig.. tror inte du behöver oroa dej.

• Suomi83

Ögonen är svullna för att de utsätts för tryck under förlossningen. Min son var också svullen under ögonen, men det försvann när han var ca 2-3 månader gammal...

• Melancholic

inte fan ser hon ut som om hon har ds heller, vilken människa yttrar sig om sådant? våran son hade legat med handen vid ansiktet och hade sne näsa första månaderna, men det var då ingen som sa att han såg konstig ut för det. nyfödda ser ju både lustiga och söta ut på samma gång oftast och jag tycker inte att någon behöver kommentera. jättefin flicka ni har!

• Katten Ceasar

Tack alla för era snälla svar.

Melancholic

Nä det var en ung tjej som vi träffade på som sa den dumma kommentaren . Man blev ju inte direkt överlycklig om man säger så.
    men vad snällt av dig när du säger att hon är fin

• Suomi83

Jag var precis inne och tittade i ditt galleri, och hon ser presis ut som min sin gjorde under ögonen. Inget konstigt alls. Vem säger att det ser ut som Downs syndrom?? Inte i närheten!!

• Katten Ceasar

Suomi83

Nä det var en ung blåst tjej som kläckte ut sig det mindre begåvade svaret. Kan ju säga att jag inte var så glad sen.

Men vad skönt att höra ändå att det finns andra som har haft barn som oxå har sett likadan ut.

Svar på tråden Hon har "påsar" under ögonen