• Yohanna85

Barn förvånar en jämt!

Mitt bonus barn och min sambo och jag var på ikea och därefter skulle vi äta korv, som amn alltid kan köpa vid utgången =)... han är snart 4år och han drar iväg lite från oss mot korvkön och ställer sig och säger till han som står i kassan, en korv tack ,säger bonus... haha ja de i kön bara skratta!

och imorse så hade han vaknat innan oss och pysslat och väckte oss och sa att han dukat fram frukost till oss... och där låg en burk jordgubbssylt, risgrynsgröts korv, kaviar och en burk med inlagda rödbetor. haha, ja vi berömde honom och sa att det var så fint så =) men tog sen fram övrigt som behövdes , hehe.

han har även i veckan tagit undan allas tallrikar och disk, åt oss. Vi sitter och tar det lungt oftast och sen brukar han gå från bordet och ta med sin tallrik men börja sen att ta undan våra tallrikar med, och han var mäkta stolt =) hehe

• Svar på tråden Barn förvånar en jämt!
  • Piaf

Det är nog första gången som jag -spontant- hört någon prata så kärleksfullt och fint om sitt bonudsbarn här inne

Riktigt härligt

Tabula rasa
  • Yohanna85

barn är härliga och underbara, det går inte att undvika... man får inte glömma de där stunderna. Det är de som gör att man inte vill leva utan de, och självklart är det jobbigt ibland" men de där små stunderna gör det värt det =)

det var en gång jag skratta timtals för mig själv, jag skulle åka iväg och bonus sitter och gör nr.2 på toaletten .. jättekoncetrerad och sen börjar han helt plötsligt sjunga pippi långstrump helt för sig själv där inne, men full gång... och då hållde jag på att flyga iväg av glädje, det gick inte att sluta skratta.. så där satt jag i bilen när jag åkte och fnissa för mig själv. haha

tycker att det pratas för mycket som bara är jobbigt, det är roligt att ta fram de där små stunderna som förgyller hela dagen =)

• Piaf

Håller med dig helt

Tabula rasa
  • Bei Bei

Håller med helt och hållet! Barn är underbara i alla färger, former, åldrar & storlekar!

♥ Ronja ♥
  • lero

Guuud så underbart härligt att få ta del av.....glädjen att ha goa styvbarn är så stor så man får tårar i ögonen ibland!!!!

Mina bonusar brukar ge mej frukost på sängen när jag fyller år...OCH på MORSDAG...:)

Hoppas ni får en underbar vecka ni goa människor!

Svar på tråden Barn förvånar en jämt!