• Cirrus

Innermått Converse

Jag har bestämt mig för att beställa ett par Converse till sonen Jag hoppas någon kan hjälpa mig med ett innermått eller snarare vilken skostorlek som har ett innermått på ca 170 mm. Någon, pleeeease...

mumsmums bf 070404
  • Svar på tråden Innermått Converse
  • modestyonly

Kollade i min sons men det står inte hur många mm dom är..men dom är stora i storlekarna iaf!

Jag är egentligen snygg och smal, men idag är jag ledig!
  • Cirrus

Tänkte att det kanske var någon som kunde mäta en sko. Jag gissar att det borde vara en str 26 eller kanske 27 som jag är ute efter.

mumsmums bf 070404
  • modestyonly

Ok..stl 23 är 157 så jag antar att 26 blir bra!!

Jag är egentligen snygg och smal, men idag är jag ledig!
  • Josis

Ja köpte ett par till min lilla kille igår. S.22 var innermåttet 14.5cm o s.23 va 15.5cm så d verkar som om d skiljer cirkus 1cm mellan varje storlek.

• Cirrus

Josis, tack för ditt svar Fler med erfarenheter? Går jag på din teori med 1 cm + för varje storlek så mäter str 25: 17,5 cm. Sonens fot är 15,5 cm nu, undrar om han hinner växa ytterligare 5 mm till sommaren. Det går ju inte lika fort nu efter 2 år.

mumsmums bf 070404
  • Cirrus

Josis, tack för ditt svar Fler med erfarenheter? Går jag på din teori med 1 cm + för varje storlek så mäter str 25: 17,5 cm. Sonens fot är 15,5 cm nu, undrar om han hinner växa ytterligare 5 mm till sommaren. Det går ju inte lika fort nu efter 2 år.

mumsmums bf 070404
  • Cirrus

mumsmums bf 070404
  • aneka

modestyonly & josis: vad är us sizen på 23:orna? 7 eller?

Svar på tråden Innermått Converse