• Saliro

ballonger på 1års kalas

hur gjorde ni med balonger på era 1års kalas?? ni som hade lätt ni era barn leka med dom såklart under uppsikt men endå??

jag ska ha kalas snart och vill gärna ha ballonger men enda e att jag e rädd gillar inte alls ballonger efetrsom dom kan smälla .. ville bara vet ahur ni gjorde om det ejag som e löjlig?

• Svar på tråden ballonger på 1års kalas
  • elrovi

Hade ballonger som vi hängde upp i taket, dagen efter fick han leka med dem. De smäller inte lika lätt om det får gå en dag efter de blåstes upp. Han får ballonger ibland nu med att leka med, så roligt

• Saliro

då får jag nog frrösöka skit i min rädsla vet att det e löjligt men det e ju savannah som ska få ha kul inte jag =)

• Fille Fjonkan

Vi hade dem upphängda lite här och var och barnen har även fått ballonger att leka med. Smäller de hörs det ju och då finns det gott om föräldrar i närheten som snabbt kan plocka bort slamsorna.

Man måste ju inte blåsa upp dem till full storlek - lämna lite klämutrymme så smäller de inte lika lätt

/ Fille med Kisen, 4 år i maj, Tösen, 2 år i april, & Pysen i magen, BF+5
  • mammatillpojkar

vi had ballonger upphängda lite överallt i lägenheten, han lekte lite med det, katade runt dom med dom stora barnen.. men helt klart under uppsikt

• Aquilon

"Slamsor" åsido - ljudnivån nära en ballong som smäller är gott och väl inne på hörselskadande nivåer

Svar på tråden ballonger på 1års kalas