• Fru Pettersson

Jag e 30 år o börjar redan bli gråhårig.....shit

Jag e bara 30 år o har redan börjat få grått hår o då menar jag inte ett litet enstaka grått hår....Utan flera!!!
    Jag e ganska mörk så det syns ju så väl också....
    Vad ska man göra....???Färga, men det e ju jobbigt eftersom det växer ut såå snabbt...Men låta det vara, det vill jag ju inte heller.
    Någon som känner igen sig el har tips .El är jag ensam.....Hua

• Svar på tråden Jag e 30 år o börjar redan bli gråhårig.....shit
  • Sencha

Du är inte ensam Fast för min del är det visserligen bara enstaka strån vid tinningarna. Jag fyller 32 i år. Och jag vet att det ÄR så i släkten på mammas sida - runt trettio (för vissa tidigare) får man räkna med att det kommer.

Personligen ser jag det faktiskt inte alls som ett problem. Jag låter det vara

• Lorina

Du är inte ensam, jag börja oxå bli grå innan jag var 30 men jag tycker de ä snyggt och bryr mig inte. När jag färgar och slingar beror det inte på att jag vill ha bort det gråa utan att jag bara vill färga/slinga.

• Höstlängtan

Jag har en kompis som började få synbart många gråa hår redan i gymnasiet. Hon var också väldigt mörk.....Inge kul för henne!

• emmye

Jag är 23 år och har börjat få gråa hårstrån! Inge kul

• kaplin

jag räknar med att vara helt grå vid 40 ungefär,det ligger i släkten,bara sju år kvar,just nu färgar jag det brunt som min riktiga hårfärg o innandess använde jag röda toner med den följden att dom grå stråna blev oranga!

• Maja o Felicia

Jag åå... inte så kul...

• Emily72

Jag har också arvsanlag för grått hår tidigt från båda föräldrarna så jag började nog gråna redan vid typ 25 . Jag färgar mitt hår. Det gör jag hemma för det blir betydligt billigare att färga själv.

Jag tyckte det värsta var att jag alltid sett ung ut och då rimmar det ganska illa med grått i håret. Nu har jag nog kommit ikapp min riktiga ålder, men inte vill jag ju vara helgrå för det! Tycker att det fungerar bra med färgning.

• Fru Pettersson

tips på ngn bra hårfärg där det inte blir sån kontrast nät håret växer ut....
    El det kanske e lika bra att färga o färga

Svar på tråden Jag e 30 år o börjar redan bli gråhårig.....shit