-
-
Svar på tråden vart kan man få reda på vem som bor på en viss adress?
-
www.hitta.se
www.eniro.se
sök på privat personer. -
De två var de första jag testade men det går inte
Man måste veta något namn. Jag vet BARA adressen. -
Jag tror att man kan ringa 118118 och be dem kolla det, men jag är inte säker...
Annars kan man göra såhär (det tar tid, men funkar):
Gå in på eniro.se och välja "detaljerad sökning" eller vad det nu heter. Skriv in gatuadressen. Skriv sedan in "A" i rutan för efternamn och kryssa i "börjar med". Då leter den efter alla som bor på den gatan och som har ett efternamn som börjar på A. Sedan får du göra denna procedur tills du letat igenom hela alfabetet! Tar tid, men det kanske det kan vara värt! Men prova 118118 nummerupplysningen först, vetja! -
SMSa namnet på den du söker till 118118.tror jag!!
-
Plinga på och säg 'hej'
-
testa upplysning.se
-
prova med www.svaret.se
-
D borde gå att skriva bara adressen,
D gjorde jag när jag sökte på mig själv
och d kom fram. -
Det funkar inte. De har tagit bort så man inte kan göra så. Så har jag gjort innan. Dessvärre så måste man nu ange "längre sökord".Ostkustens Pärla skrev 2007-02-04 19:15:31 följande:Jag tror att man kan ringa 118118 och be dem kolla det, men jag är inte säker...Annars kan man göra såhär (det tar tid, men funkar):Gå in på eniro.se och välja "detaljerad sökning" eller vad det nu heter. Skriv in gatuadressen. Skriv sedan in "A" i rutan för efternamn och kryssa i "börjar med". Då leter den efter alla som bor på den gatan och som har ett efternamn som börjar på A. Sedan får du göra denna procedur tills du letat igenom hela alfabetet! Tar tid, men det kanske det kan vara värt! Men prova 118118 nummerupplysningen först, vetja!
-
hade jag namnet hade jag ju kunnat söka på eniro....BFaugisti skrev 2007-02-04 19:15:42 följande:SMSa namnet på den du söker till 118118.tror jag!!
Jag vill veta VEM (vilket namn) som bor på adressen. -
Japp. Där gick det !!!bustjejen skrev 2007-02-04 19:17:49 följande:prova med www.svaret.se
Tack för hjälpen. -
Det var så lite så!
-
på svaret.se får man bara fram de med mobilnummer (själv fanns jag dock inte med trots att jag har mobil).
Vill man ha fler träffar på en adress så ska man gå in här: www.e-information.se (gå in under "avancerad sökning" under "sök person"). -
mobil _samt_ fast telefoni fanns med på svaret.se såg jag.