Det har hänt en massa saker i min familj. min pappa var otrogen mot henne, två gånger! nu är de skilda och pappa har gift om sig, de kunde inte ens prata med varandra utan skickade oss som några sorts medlare mellan dem två...blir så arg...
jag har sagt detta till henne, men hon håller inte med.
Inte ens när min lillebror blev allvarligt sjuk förra året kunde de samsas...blir så ledsen bara jag tänker på det...det var jag och min tvillingsyster som fick ta itu med det. vi avbröt vår semester och åkte ända från skåne till stockholm en sommarnatt för att han hade spårat ut totalt. han skulle göra ett prov i skolan, men kom dit med bara ett par jeans på sig. hade sovit i skogen...
När jag och min syster kom fram hade han varit hops en bekant till mig. vi var tvugna att åka in till bup för att vi inte kunde kontrollera honom, vi fick ta hjälp av polisen eftersom han inte lyssnade på vad vi sa, han skulle promt köra bilen, fast att han inte har ngt körkort...
När mamma och pappa kommer dit så börjar de bråka mitt framför oss och de skyller på varandra.
min bror fick diagnosen manodepressiv...
JAg är arg mest på mamma för att jag har sagt upp kontakten med pappa eftersom han bara skiter i mig och mina syskon, han har ju sin nya familj nu!!!!!
vill bara skrika rakt ut!!! Alla är kaos...
Kom nog in på lite fel spår nu men var bara tvungen att skriva av mig, det bara kom, tårarna kommer när jag tänker till baka på den kvällen....
snyft snyft