• Anonym

Hyra detektiv vid oro för otrohet?

Jag misstänker att min man är otrogen, problemet är bara att jag tror inte att det är är så ofta och därmed svårt att bevisa. Jag har endast några mail som jag sett, men det bevisar ju inget.

Är det någon har anlitat detektivbyrå? Kostnad och var det värt det?
    Jag vet att jag kan ringa och fråga själv, men vill ändå höra med er först.

/Ledsen

• Svar på tråden Hyra detektiv vid oro för otrohet?
  • estrell

Det är väldigt dyrt med privatdetektiv så isåfall är det nog bättre om du agerar det själv isåfall. Kanske skulle du pröva att prata med din man om mejlen du sett....?? Lycka till..

• JIFFY

Nä inte skall man betala för en sådan sak. Det är ju alltid svårt att sätta sig in i en annan persons situation, jag vet ju inte vad det stod i mailen och varför du misstänker att han är otrogen. Har du konfronterat honom ?

• Soulbaby

Kan du inte konfrontera honom istället? Vad har du tänkt få ut av att bevisa att han är otrogen?*nyfiken*

• Anova

Är det inte bättre att göra slut??
    Det låter som att du inte litar på din partner något alls.

• penapöna

Tyvärr vet jag inte vad det kostar, men gissar på runt tusenlappen per timme. Alltså bra om man vet ungenär när och var de ska befinna sig för att inte kostnaden ska skjuta i höjden.

Behöver du verkligen ha konkreta bevis? Om nu inte dektektiven skulle hitta något skulle du då lita på din man? Eller skulle du ha kvar dina misstanker ändå?

Om din man är otrogen, är du redo att förlåta eller tänker du då lämna förhållandet?

Ta och fundera på alla dessa frågor innan du får svar på dina misstankar. Allra bäst tycker jag att det är att prata med din man, god kommunikation är det viktigaste om en relation ska fungera anser jag.

Lycka Till!

• Anonym

Det är lätt sagt att man ska konfrontera en otrogen man! Jag var ihop med en som ljög till han trodde sig själv och hade jag inte snokat och frågat runt så hade jag aldrig fått reda på sanningen. Nu litar jag på min intuition och skulle inte tveka att snoka eller detektiva igen om det skulle behövas

Man behöver bevisen på otroheten för att kunna göra slut och gå vidare när någon ljuger och övertygar om att det inte alls finns fog för misstankarna. Åtminstone behövde jag det då, för killen grinade och hade hur många förklaringar som helst och det var verkligen helt otroligt hur han höll på.

• ebbasmamma

Ja, varfor inte, kanner du att du behover nagon som kollar han sa tycker jag att du gor ratt att gora det pa ett lagligt satt sa du kan fa bevis. Lycka till!

Svar på tråden Hyra detektiv vid oro för otrohet?