• Pilllis

omeprazol sandoz

funderar på hur man kan vara sååå hära trött..
    det är omänskligt!!
    funderar på om det kan vara medicinen jag äter..
    har fått omeprazol santos
    mot den fördjälviga halsbrännan jag har..
    medicinen e typ ett plagiat på losec mups..
    kan inte änns lägga mig ner då rinner magsaft upp i halsen o munnen.
    det e fan så man kräks.. spelar ingen roll om jag äter mycke eller lite det e likadant i allafall!
    men i allafall trötthet är en av biverkningarna på denna medicin ..huvudvärk o illamående me *jippie* har visseligen huvudvärk även omd et inte är sååå hämsk känns bara lite konstigt i skallen..

är det vanligt att man e så här trött på dom?
    känns som ögonen går i kors o jag skulle kunna somna vilken minut som hällst..

någon annan som äter dessa?

• Svar på tråden omeprazol sandoz
  • Marre66

Jag har också fått dom, tycker dock inte att de är lika bra som Losec Mups, men de funkar hyfsat.
    Jag har inte blivit tröttare av dem heller, mår något illa emellanåt men inget som stör alltför mycket.

• jagälskarallaminabarn

Jag knaprade Omeprazol för ca 1 år sedan, vet dock inte om det var just sandoz men en kopia på Losec Mups var det iaf. Mådde väldigt dåligt ändå så jag valde att skaffa de sistnämnda och det var som natt och dag. Hädanefter betalar jag hellre lite mer för att få Losec mups. Hoppas det löser sig!

• Evangeline

Men varför hjälper inte Losec mups????? Har pimplat Gaviscon i flera månader men köpte idag Losec för att nån sa att det var SÅÅÅ bra och min halsbränna är värre än nånsin! Jag blir tokig!!!!!!!!!!
    Det borde väl göra nytta typ direkt? Inte efter en tid?

Svar på tråden omeprazol sandoz