inbjudningskort till 1 års kalas??
min son fyller 1 år... jätte speciellt så klart ! undrar om de finns fina eller söta eller tuffa inbjudningskort på nätet?? som inte är skit dyra?
min son fyller 1 år... jätte speciellt så klart ! undrar om de finns fina eller söta eller tuffa inbjudningskort på nätet?? som inte är skit dyra?
Inget svar på din fråga, men så här gjorde vi då Jenni fyllde 1 år. Jag köpte ett block som troligen var avsett som brevpapper eftersom det var gulliga djurbilder längst ner o runt kanterna från Tiimari som vi printade ut inbjudan på. Det var blev jättesött
gör ett handtryck och skanna in i datorn sen e det bara att skriva i dom..
Jag lät min som måla med vattenfärger och köpte såna kort som man hittar på bokhandeln som är hål i, som man kan använda som tackkort. Sen valde jag ut de bästa bitarna i alla teckningarna han hade målat och satte i hålet, det blev jättefint och personligt
son ska det vara inte som
Gör egna kort.
När dottern fyllde 2 år i höstas gjorde jag inbjudningskort som såg ut som fjärilar eftersom hon gillar fjärilar.
Du kan ju göra något motiv som din son gillar: bilar, blommor, flygplan, traktor, ballong, olika djur.
Det är bara att klippa ut i lite hårdare kartongpapper och sedan färglägga och dekorera och skriva på baksidan.