MVC i Borås?
Sökte på Eniro efter MVC i Borås men den hittade inget. Bara i Alingsås? Någon som vet om det finns någon i Borås?
Sökte på Eniro efter MVC i Borås men den hittade inget. Bara i Alingsås? Någon som vet om det finns någon i Borås?
jag sökte på hitta.se och fick fram detta skickar länken www.hitta.se/SearchMixed.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=mvc&UCSB%3aTextBoxWhere=bor%e5s hoppas att den fungerar.
Kanske i anslutning till någon/några vårdcentraler. Borde finnas flera, alltså inte privata utan mer allmänna.
Ja, klart det finns. Beror ju på vart du bor men de ligger i anslutning till vårdcentralerna.
Heimdal har väl och även vårdcentralen i centrum.
konstigt att de inte fanns med på Eniro. Tack!
Testade ocksåatt söka på eniro, hittade ingenting men barnmorskemottagningen ligger vid södra torget, Bryggaregatan 5, tel 033-6163526 teltid 11-12. Lycka till.
efter i sommras ligger all mödravård i centrum.. (vid södra torget)033-208540 är numret dit
jaha nu har du 2 tele numemr... den aina skrev låter mer som det stämmer
Det är en gemensam för hela borås kommun numer.
Vilket nummer är det som stämmer? *förvirrad*
Vad säger man när man ringer och vill skriva in sig? :s
033208540 är det nummer man ringer när man ska boka tid så det är det nummer du ska ringa. jag tror att det var telefontid mellan 8-12- 13-16.30. nästan 100% säker på det!
Jag ringde bara och sa att jag hade testat positivt och så bokade vi tid för inskrivning om det var det du menade!
Ok tack tack!!