barn i sollentuna?
Hejsan
Vi var så glada när vi flyttade till häggvik, sollentuna för ett halvår sedan. Superfint och med natur och sjöar jättenära och lekplatser i varje hörn, här måste det finnas massor med barn, va roligt!
Döm om min förvåning när det aldrig, och jag menar verkligen aldrig! är några barn ute och leker i någon av de 5 lekplatser vi har i närheten.
Jag är ute varje helg med mitt barn och leker mest hela dagarna samt på kvällarna efter jobbet innan det blev för mörkt. Och jag har träffat på barn i en lekpark totalt 3 ggr...
Jättetråkigt, nu undrar jag förstår varför det är så. Är det för att det inte bor ett enda barn i närheten?
Nej det kan inte stämma, för jag har sett en hel del små barn med sina föräldrar fast i andra sammanhang än lek.
Kan det verkligen vara så att föräldrar aldrig är ute med sina barn? Nej det kan jag inte tro. Fast var är de i så fall?
hmmm, skumt.
Så, finns det något område i sollentuna där det finns barn? Jag vill bo i sollentuna men då helst i ett område där det finns barn som är ute och leker.
någon som vet?