• jisses

Sjuklig trötthet.... *suck*

Har nästan längtat ihjäl mig efter barn och nu är jag i 9:e veckan....men nu börjar jag nästan undra vad jag gett mig in på. Jag är så extremt trött att jag inte orkar nått. Sover nästan dygnet runt...hade jag fått hade jag sovit hela dygnet. Bara en sådan sak som att duscha är ett jätteprojekt. Från att alltid varit en tjej full av energi orkar jag nästan ingenting.
    Nu sover jag ca 18 timmar per dygn mina lediga dagar...

Snacka om tråkig fru min älskling har....

Jobbar natt som tur är (stortrivs med det)då jag bara har 10 arbetspass per månad. Tvingar mig själv dit nu förtiden.

När tar tröttheten slut - känns som om jag aldrig ska bli bra igen. Någon som känner igen sig???

• Svar på tråden Sjuklig trötthet.... *suck*
  • TEDDEN

He he, kanske inte något du vill höra. Men jag har bara blivit tröttare och tröttare. Går in i vecka 16 imorgon och jag sover hela tiden. Jobbar inte som tur är och det känns som att jag vaknar bara för att äta.

Urjobbigt!

• maddelin

Jag var trött och sov så där mkt, men det försvann för mig runt v 12. Så det går nog bort. LYCKA TILL!!!

• Havssmulan

*hihi* Är i v 9 jag också...å sååå trött...Sover ifrån 21-22 på kvällarna som senast...och så står jag upp vid 7 på morgonen...å é trött...å eftermiddagarna ska vi inte tala om....Så du är inte ensam! =)

• Mammanseko

Jag var också sjukligt trött i början! Så fort jag såg en säng la mig och sov i den typ!
    Men det gick över runt v.13 eller 14 men börjat tyvätt komma tillbaka (utan orsak, alla värden ok) nu i v.30

• Ninna81

Jag är sjukskriven 25% pga "graviditets-trötthet" i kombination med min sjukdom MS, vilken även bidrar till trötthet. Har blivit mycket bättre efter jag gick ner i tid men sover fortfarande väldigt mycket mer än vanligt och är ständigt trött.

• memlan83

Jag var totalt utslagen från v.7 till v.12, orkade knappt gå från saäng till dusch och bara tanken på att göra ngt tex gå å handla var helt övermäktigt, som en tröst så kommer det med största sannolikhet gå över snart. Det är så mkt som händer i kroppen i början.
    Framåt v. 16-20 så blev det tvärtom för mig, hur mkt energi som helst.
    Lycka till!!

William ska bli storebror
Svar på tråden Sjuklig trötthet.... *suck*