• Svar på tråden Vi som fick barn i Borås okt/nov-06 del 2!
  • Thinner

Hänger med i flytten

När Jag Blir Grå, När Jag Faller, Orkar Du För 2?
  • MrsJ

Me tooooo !!!! Skrattande

♥Molly 061106♥
  • MrsJ

Jaha...då var det dax för 3 mån-vaccinationen idag då !!!  Räcka ut tungan
    Undra hur Mollsan reagerar...bläää...men så är hon ju lite sjuk redan
    så om hon får feber å blir grinig gör ju inget, är ju redan det

Fika på torsdag kl 13.00 på Åhlens ?!

-MrsJ
    (om Mollsan blir frisk)

♥Molly 061106♥
  • corona

Wohhoo! Här är jag!

Har inte varit inloggad på ngn dag för vi har ääääntligen gjort om i vardagsrummet!!!

Thinner:
    Finna bilder på lillgrabben!!

• Jen81

Jag tror faktiskt att jag hoppar över fikan på tors... hmm.. beslutsångest.. men vi ska till en arbetskompis till mig i dag och fika hon har fått en liten flicka så man är ju nyfis, sen ska jag vidare och fika med svärmor.. imorrn blir det badhuset och bvc.. fredag ska vi fika i gen med några vänner och gbg på kvällen.. hmm känns liiite mkt nu denna veckan, stackars Irvin har ju inte valt att bli omkringsläpad vareviga dag.. så jag måste nog vara hemma på tors, men kommer nästa tors!!!!

• anna gottegris

Nu har jag också hittat hit. Det var klartänkt av dig Starliiight att starta en ny tråd, hade jag inte tänkt på själv.

I dag är det dags för mammagrupp igen och vi ska diskutera mat. Säger ni mammagrupp eller föräldragrupp? Jag använder mig av båda orden, men det är ju bara mammor i min grupp.

• sova

Så, här är jag också.
    Får se om jag kan fika på torsdag, beror på om Daniel kan vara hemma med Saga.
    Thinner: Jättefina bilder, han ser så go ut
    Anna: Jag säger föräldragrupp. Förstår att det lätt blir att man säger mammagrupp, men när vi gick med Saga var Daniel och en annan pappa med varje gång, så då sa vi föräldragrupp, eller bvc-grupp. Hoppas att min grupp börjar snart, skall bli roligt!

• 3småttingar

Va kul att alla har hittat hit! Alla förutom Tussan o Erika dåå ;)

MrsJ - Stackars molly :(

Fika på torsdag kl 13.00 på Åhlens ?!

-MrsJ
    (om Mollsan blir frisk)
    -Starliiight (är inte 100 säker..)

(¯`°?.¸ ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som fick barn i Borås okt/nov-06 del 2!