• nuedetdax

Ni med kort menscykel 20-23 dagar

Jag har letat efter en tråd om tjejer med kort menscykel.
    Själv har jag en cykel på 23-26 dagar och den varierar från månad till månad.
    Jag undrar om någon av er kunde hinna känna symptom när ni var gravida fastän det var så få dagar mellan äl och bim.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni med kort menscykel 20-23 dagar
  • kim mi
    nuedetdax skrev 2007-02-06 10:37:18 följande:
    Jag har letat efter en tråd om tjejer med kort menscykel.Själv har jag en cykel på 23-26 dagar och den varierar från månad till månad.Jag undrar om någon av er kunde hinna känna symptom när ni var gravida fastän det var så få dagar mellan äl och bim.Tacksam för svar!
    nämen tjena tjejen! kul att jag hitta dig här! Själv har jag 24 dagar, får jag haka på?
  • nuedetdax

ki mi,
    Haha absolut gumman häng på
    Ingen mer??

• dinochmin

Min har vart runt 25 dagar.. Jag är också nyfiken på detta. Tyvärr har jag aldrig vart gravid så jag kan inte ge er några svar.

• suzyZ

min är/var 20-21dag, första g slutade mensen på en g...kunde ej sitta då allt bara stramade åt....det var då det klickade..

• nuedetdax

SuzyZ,
    Vad menar du med att första g slutade på en g?

• kim mi
    nuedetdax skrev 2007-02-06 10:37:18 följande:
    Jag har letat efter en tråd om tjejer med kort menscykel.Själv har jag en cykel på 23-26 dagar och den varierar från månad till månad.Jag undrar om någon av er kunde hinna känna symptom när ni var gravida fastän det var så få dagar mellan äl och bim.Tacksam för svar!
    man behöver ju inte ha så få dagar mellan ÄL och BIM heller.
    det beror ju på hur kort/lång luteal-fas man har.
    Jag har en cykel på 24 dagar
    Äl på dag ca: 10-11 
    Då har jag ju ändå ÄL ca13-14 dagar innan nästa cykel

Nuedetdax: på vilken dag har du ÄL då?
  • nuedetdax

Jag hade äl stegring 28 januari så själva ägglossningen 1-2 dgar efter det.

• kim mi
    nuedetdax skrev 2007-02-06 15:35:18 följande:
    Jag hade äl stegring 28 januari så själva ägglossningen 1-2 dgar efter det.
    ja men gumsan,vilken dag i själva cykeln va det på då?
  • gosssan

Hej

jag har nu haft en cykel på 26 dagar i flera månader. Men innan har det varierat från 21 dagar tll 26, nån enstaka gång 29 men det var lääänge sen.
    Ialla fall jag har två barn, det första barnet testade jag på dag 28 hos BM. Fast cykeln var på 23 då.
    Med andra barnet testade jag på dag 26 självtest.

Lycka till
    Själv fick jag mens idag, ska testa med Apiforce denna månad tänkte jag.

• nuedetdax

Det var dag 11 efter senaste mensen

• kim mi
    nuedetdax skrev 2007-02-06 15:38:32 följande:
    Det var dag 11 efter senaste mensen
    hoppas att ni myste riktigt ordentligt nu då..själv så frågade min J igår vad det var för fel på mig? vadå? svarade jag
    ja du är ju så jäkla *** nu för tiden....
    Nej men jag har kommit in i en ny fas här i livet förstår du....hahaha
    Faaan så jag vill att det ska ta sig!!!
  • nuedetdax

ja vi sexade som fan 23,25,27,28,29,30 o äl var 28. Så jag hoppas verkligen det tog.
    Hahah min kille tycker det e kul att jag e så på

• kim mi
    nuedetdax skrev 2007-02-06 15:45:41 följande:
    ja vi sexade som fan 23,25,27,28,29,30 o äl var 28. Så jag hoppas verkligen det tog.Hahah min kille tycker det e kul att jag e så på
    ja det tycker min med men han blir så förvånad att han aldrig längre blir avvisad eller får höra mina fina ursäkter...haha. Nej skämt å sido, folk är ju så bra på att missuppfatta så nu ska jag va tyst. Och nej jag menar ju inte dig gumsan, men snart kommer väl någon in här i tråden och skriver att: Kim mi, du är hemsk. att du utnyttjar din karl sådär bara för att du vill bli gravid. stackars man! jag blir så trött på sånna som dih kim mi. och det är ju absolut inte så jag menar. nej nu blev allt så rörigt här så nu ska jag va tyst
  • nuedetdax

AHahahahahh,
    Kim mi jag tycker du e hemsk som utnyttjar din stackars försvarslösa pojkvän fyy på dig...

Hahahah!

• cachew

Här är en till med cykel på 22-25. Skönt att man inte är ensam. Har BIM nu på fredag/lördag, så vi får se hur det gått den här månaden :) håller tummarna för oss alla.

• dinochmin

HaHa., det är inte bara jag som utnyttjar min sambo då ;)
    Hade min stegring igår och jag bara måsta få han i säng!!! Men vet ju att han inte gillar det här med att man är såå överdriven med ÄL test o allt, så jag måsta ju lösa detta på ett annat sätt än att berätta att det va just nu vi måsta sexa. Kände mig riktigt desperat... Han var trött och ville sova.. Men efter mycket lockande hehe så lyckades jag!! nu kan man pusta ut och vänta på grav/pms symptom :)

• kim mi
    dinochmin skrev 2007-02-06 19:07:12 följande:
    HaHa., det är inte bara jag som utnyttjar min sambo då ;)Hade min stegring igår och jag bara måsta få han i säng!!! Men vet ju att han inte gillar det här med att man är såå överdriven med ÄL test o allt, så jag måsta ju lösa detta på ett annat sätt än att berätta att det va just nu vi måsta sexa. Kände mig riktigt desperat... Han var trött och ville sova.. Men efter mycket lockande hehe så lyckades jag!! nu kan man pusta ut och vänta på grav/pms symptom :)
    hahaha, låter ju bekant...
Svar på tråden Ni med kort menscykel 20-23 dagar