• Sandie86

Yves Rocher

Tänkte bara höra om det är någon  som köper av dem?! Är det bra prudukter?? Fick hem en lapp och dem är verkligen billiga men ska man binda sig till dem eller kan man köpa när man vill?

Ni som köper kan ni inte berätta hur det går till och hur deras prudukter är??
    www.nogg.se/sandiesbebis *¨~¨* bf 2007-05-03 * ¨~¨*
  • Svar på tråden Yves Rocher
  • Mummynr1

Jag köper av dom då och då. Jag är jätte nöjd faktiskt. Man behöver inte köpa något var gång. Nu var det ca 1 år sen jag köpte något sist.

• Asala

Jag köper också nåt då och då. Badskum och ögonkräm, men det blir lika ofta i deras butiker som på postorder. Tycker de två produkterna är bra. Jag köpte däremot en foundation en gång som luktade så mycket parfym så jag trodde jag skulle kräkas.

• wozzgirl

Inget köptvång men deras förpackningar är minimala (de som är sådär löjligt billiga) så kolla upp det innan du tror att det är superbilligt.

Kvaliteten är väl sisådär....

• KottarnasMamma

Jag tycker de har jättabra produkter, förrutom mascaran som jag provat som var sådär billig och klumpig. Däremot använder jag deras brunkräm som är suverän och sen har dom bra herr och damdofter!
    Man har aldrig köptvång. Man får hem brev då och då och skickar in om man vill ha något, man behöver alltså inte tänka på att avbeställa något som annars dimper ner i brevlådan..

***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
  • Mummynr1

Nej du behöver inte betala var månad bara när du handlar.

• KottarnasMamma

man betalar bara för det man "aktivt" beställer. Sen brukar de ha att man har 3 månader på sig att betala och ibland slipper man fraktavgift osv. Allt som oftast får man en massa extra presenter också när man handlar. Ibland riktigt fina saker och ibland skräp.

***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
  • Sandie86
    Okej läste att man har 30 dagars kostnadsfri kredit och öppet köp i 2 veckor.. Vad menar exakt med de?
    www.nogg.se/sandiesbebis *¨~¨* bf 2007-05-03 * ¨~¨*
  • Indianica

Kostnadsfri kredit är ju att du får varorna och får om du vill vänta med att betala i 30 dagar. Öppet köp är att du får skicka tillbaka det du är missnöjd med inom 2 veckor.

Nackdelen med Yves Rocher tycker jag är all reklam. Det är inte "reklam ibland" utan snarare minst en gång per vecka och då medföljer diverse lotter och krafs. Annars har de billiga duschkrämer och billigt badskum etc. Har en gång haft ett serum därifrån som var helt underbart, men det var faktiskt ganska dyrt. Vissa produkter är å andra sidan rena bottennappen

• Pikku Enkeli

Jag handlar i butik, tycker produkterna är bra.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • kattfoten

Håller med Indianica - man fullständigt översvammas med reklam. Fotcremen med lavendel är bra.

• Miss Lau

Jag beställer rätt mycket från YR. Badskum, duschtvål och underlagscreme köper jag alltid från dem till halva priset. Vissa produkter har jag blivit besviken på men det mesta jag testat tycker jag varit bra och prisvärt.

Nackdelen tycker jag är allt "klipp och klistra" när man ska beställa. Tror de att man är 3 år och tycker lotter är spännande eller?

• Lenora

Jag har beställt ganska mycket från YR under årens lopp, speciellt parfymerna tycker jag om! Ibland blir man rätt trött på deras reklam, som kommer ofta, men jag öppnar den inte alla gånger heller, utan bara när jag vet att jag vill beställa något.

Går ju att köpa i butik eller på nätet också, om man inte vill klippa och klistra med beställningen.

Svar på tråden Yves Rocher