Behandling utomlands? Serbien?
Jag undrar lite...
Jag å min kille har vart tillsammans i 2 år, och försökt bli gravida 1,5 år, men inget tycks hända, spelar ingen roll om vi verkligen passar ägglossningen eller om vi har spontansex...
Gjorde en gynundersökning på kvinnoklinik där hon sa att jag ev. kunde ha endometrios. men hon ville inte kolla upp det nogare utan tyckte att om jag ville bli gravid så skulle vi försöka få mej gravid.
Så jag ringde å skulle boka tid på fertilitetsavd, men där fick jag ett nej, eftersom jag och min kille inte står på samma adress.. vi bodde ihop fram tills augusti, när jag kände att jag vill bo ensam lite, men vi lever i stort sett ihop ändå, vi träffas varje dag och vi älskar varandra djupt...
Så rådet jag fick var att vi ska bo ihop 1 år sen boka ny tid.. det kan ju alltså dröja flera år innan vi får hjälp...
Funderar på om vi ska söka hjälp i Serbien eller Kroatien, min kille kommer från forna jugoslavien..
Är det nån som har råd å tips eller som har samma problem eller som kanske gjort behandlingar utomlands???
Snälla skriv å hjälp mej...