• Snakeheart

"Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten

Tyckte det var dax att även starta en diskussionstråd för oss "ensamma" och enastående..
    Vi kan diskutera allt möjligt här.. Minna med mera, ensamgraviditet, vardag, mm mm..

Länkar till "fikatråden" här också!
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m15663855.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-31 15:15:58:
    Nya fikatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m19044102.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 00:20:46:
    BB-syskon i Gbg-trakten?
    www.familjeliv.se/Forum-3-161/m19071724.html

• Svar på tråden "Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten
  • Snakeheart

Ojsan! Var absolut inte meningen att skicka det där tomma inlägget! Tryckte fel då jag skulle lägga tråden i favoriter.. Är nog lite vimsig kanske.. ?!

Har varit på min första träff med Minnagruppen idag.. Kändes jättekul att få träffa andra i liknande situationer.. Vår grupp är även för omföderskor, vilket känns trevligt!

Jag har en son, Jeremy, som är två & ett halvt och är varannan vecka hos mig och varannan hos sin pappa.. Så har jag även en skrutt i magen då, som förväntas komma runt början av april eller så..

• Frusna flickan

Hej!! Jättetrevligt på Minna idag tycker jag. Äntligen slipper jag känna att det bara är jag som sitter hemma med barn, gravid och allena.

Det var också kul att prata förlossning igen. Jag har på något konstigt sät förträngt att jag måste föda ut denna bebis också. :)

Synd att det inte är någon träff i nästa vecka.

Ha det gott!
    Kram

• Snakeheart

Jaa.. håller med om att det är synd! Träffas gärna så ofta som möjligt nu, men vi kan kanske ordna en egen liten träff med iaf..?!

Fika eller så? Babblar gärna!

Kram!

• Helusa

mar inte bra idag men tittar in snart igen

• Snakeheart

Helusa: Det är helt okey!! "Frusna flickan" som skrivit här ovan är också med i min grupp på Minna.. Eller vår grupp ifall Du kommer.. Maria, som hon som håller i det heter, undrade dock över vissa saker som Ditt namn o mailadress osv.. Kanske Du kan skicka nåt till min inbox? Hon ville gärna ha kontakt med Dig så snart som möjligt. Kram!

• Collz

helluy everebady in tha house.. Hur e de med folk här?? För min del är jag joobadoobadoo glad idag sås skriv gärna!

Svar på tråden "Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten